carnaval

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Zoals jullie weten wonen wij in het Zuiden van het land...en ja hoor hier is weer volop carnavalstijd!!
Gisteren was er al een carnavalsmiddag in het dorp voor de kindjes,en Luuk moest er ook aan geloven,en ik heb hem dan ook verkleed!!
Het verkleden vond hij eerts niet zo heel leuk,maar hij heeft zich die middag wel heeeel goed vermaakt...jong geleerd.....hahha

Alaaf!!Sindy en Luuk

oeps..2 dezelfde afgedrukt ipv 2 verschillende!!

dit meisje was helemaal verliefd op Luuk..haha..Luuk moest er niet veel van hebben!!

Hoi hoi,

Ook wij komen uit het zuiden, uit Breda... Maar voor ons geen carnaval hoor, mijn vriend en ik hebben er zo'n hekel aan, hahaha...Wel ga ik volgende week maandag met Jayden en mn moeder even naar de optocht, die komt bij ons op de hoek voorbij en dat vind ik wel leuk voor Jayden... Ik heb ook een panter bodywarmer voor hem met een panterkop erop, das dan wel leuk...
Maar voor iedereen die carnaval viert: VEUL LEUT MEE DN CARNAVAL!!!

Groetjes, Patricia...

O wat een schatje!
Wij wonen niet in het zuiden maar Daniëlle heeft afgelopen zaterdag wel carnaval gevierd met mijn schoonzus.
Ze heeft het erg naar dr zin gehad.
Dit was haar outfit:

Groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Hier nog meer echte Brabo's!! Wij gaan ankomend weekend ook wer en Rik is SUPERBABY dit jaar hahaha!
We hebben der zin in!

X Saskia

ehm....wij wonen in Limburg..niet in Brabant....maar ook in Brabant vieren ze carnaval natuurlijk,maar als ras-echte Limburgse moest ik dit even kwijt...hahahha..sorry he!!

liefs,Sindy

Wat een enige foto's!! En wat een leuke pakjes..

Wij wonen vlak bij Noordwijkerhout, en al vieren ze verder in Zuid Holland bijna geen carnaval, WEL in Noordwijkerhout. En gewoon ook echt gezellig he, niet zon verplicht iets...

Eline wil niet verkleed, we hebben het al geprobeerd om haar in een leuk pak te hijsen, maar ze gaat al gillen als ze het ziet.... Helaas.....

Wij zijn er hier ook helemaal klaar voor. Ons Marissa heeft een kei leutig pekske. Ze gaat als prinses. Ik heb een hele roze outfit en papa gaat als monnik. Zaterdag gaan we naar de optocht en zondag gaan we naar het kindercarnaval. Wordt vast errug gezellig. Ik zal na de carnaval foto's plaatsen. En wat een enige pakjes zeg van de kindjes die al geweest zijn, echt leuk

groetjes Linda

Terug
Bovenaan