carnaval

Geweldig!!!! Vooral Pooh vind ik erg leuk (ben zelf ook pooh-fan!!!).

Hier in het midden van Nederland is er niet zoveel aan, vroeger met stappen was het wel lache, maar nu niet echt meer. Ik denk als de kids straks (!!)  naar school gaan we er wel wat meer mee gaan doen. Maar nu in ieder geval nog  niet.

Wel uitermate benieuwd naar andere verkleden kids!!!!

gr. Ilone

Als echte limburgers doen wij natuurlijk ook mee.

Fenna als honingpotje van winnie the pooh:

Liefs Nancy

Hier ook een fervent carnavalvierder!!!
Morgen op school van de oudste optocht lopen.. Hij is blij dat ie eindelijk zijn bijenpak aan mag, want die hangt al weken in de kast, maar nu is het dan echt zover
Zaterdag overdag limonadebal voor de kids, jongste gaat als Mickey Mouse, en 's avonds gaan papa en mama verder hihi..
ALAAAF

Hier nog een Limburgse.... De vastelaovespekskes ( carnavalspakjes) hangen al klaar! Ook voor de meiden. Heb er nog geen foto van, maar als de dagen voorbij zijn... Dan zeker weten van wel!

Hele fijne dagen de komende week!

Juffy

Hier ook echte Brabo's, althans, ik, Dylano en Sylvan. Ramon komt  uit de Randstad.

Wij geven allebei nix om carnaval, dus gaan er ook nix aan doen.

Voor iedereen die wel gaat... Have fun!!

Liefs Deb.

hier in Arnhem word dr niet echt gedaan aan carnaval. Wel op scholen en kdv en in de dorpjes om ons heen.
Dus ik ga maandag en dinsdag als Obelix naar t werk en Jelte gaat als Elvis zondag naar de optocht kijken en natuurlijk als Elvis naar t kinderdagverblijf.
De foto's volgen nog!

groetjes Saskia.

Ooooh, wat een mooie foto's van jullie kleintjes!
Ik vind het zo schattig om ze in die mooie pakken te zien, erg jammer dat er geen carnaval wordt gevierd in Amstelveen, het lijkt me er zooooo gezellig!

Groetjes,
Shivana

ook al zijn wij totaal geen carnavalfans Vind de foto;s weer om in te lijsten!!
En voor de carnavalgangers onder ons Have fun!!

groetjes
Achnita

Terug
Bovenaan