carnaval!

A

Anoniem

Guest
Hai hai,

Ik kan me nog herrinneren dat we vorig jaar ook een topic carnaval hadden! Toen zijn wij niet gegaan omdat Tijn toen ieder moment geboren kon worden...
Nu is ie net 1 jaar met carnaval en vroeg me af of jullie gaan carnavallen...met of zonder jullie kleintje...

Wij gaan in ieder geval zaterdag wel, zonder Tijn. Onze buurvrouw past dan op!
En zondag is hier in het wijkgebouw Carnaval en ik denk dat we daar Tijn mee naar toe nemen....!

Ben benieuwd naar jullie reacties!

groetjes Anouk

Hoi, hier nog iemand uit het zuiden des lands! De kriebels zijn er al wel hoor, we gaan in elk geval op zondag met Daantje naar de optocht kijken en verder heb ik nog niks afgesproken, misschien gaan we zaterdagavond wel en gaat ze uit logeren, het blijft toch leuk he? Vorig jaar zat ik thuis op de lokale zender naar de optocht te kijken, toen moest ik er echt niet aan denken weer in het feestgedruis te staan hihi.

Groetjes Femke

Hoi,

Wij kennen hier niet zo carnaval als bij jullie in het zuiden. ( kom uit drenthe)
Ze hebben wel optochten hier met versierde wagens en de kroegen zijn dan wel open enz. Wij gaan dus geen carnaval vieren.
Maar iedereen die dat wel gaan doen, wou ik heeel veel plezier toe wensen.

Liefs marielle

Hoi hoi,

Leuk om te horen dat er nog meer carnavalsvierders zijn! Vorig jaar inderdaad hoogzwanger en  balend thuis dat ik niet mee kon feesten. Uiteindelijk toch nog even voor 1,5 uur naar de kroeg geweest (geen succes). Dit jaar ga ik dus inhalen! Jarno gaat mee naar het kindercarnaval en natuurlijk naar de optocht. Op zondagmiddag gaat hij even mee naar de kroeg. Mijn zus komt hem daar ophalen en dan gaat hij voor 1 nachtje logeren. Ik heb er nu al zin in!! Ik hoop dat hij het ook leuk gaat vinden. Dat is natuurlijk nog even afwachten....

Groetjes Suus

Hoihoi,

Hier ook grote carnavalvierders.... Mijn vriend komt uit het zuiden des lands....
Vorig jaar ben ik heel even meegeweest naar kindercarnaval, maar dat was ik al snel beu. En verder niks omdat ik hoogzwanger was.
Dit jaar wordt het helaas weer alleen kindercarnaval op zondag. Eerst de optocht en daarna naar de kroeg waar ze speciaal voor de kinderen van alles te doen hebben.
Ben al druk op zoek en aan het bieden op marktplaats voor een leuk pakje voor Myrthe.
Wat doen jullie je kids aan?

Liefs Reneke

Hallo

Hier nog een carnavals gek.
Bij ons is carnaval in ons hart en nieren.
We nemen lyndsey gewoon mee,
Vorig jaar was ik ook hoogzwanger ,toen heb ik het ook gevierd.
En lyndsey gaat als maja de bij.

Groetjes peggy mama van lyndsey 29-03-08

Jaja hier nog een carnaval vierster.....

Of ja vorig jaar bijna niet, tja dit jaar weer zwanger.....
Heb er wel aan over gehouden dat Jordy WEL van carnavalsmuziek houdt, maar of dat nu zo goed is.....
Gaan ook de optocht kijken en naar hummelkesbal ( Is voor kindjes )
Heb voor Jordy een maffia pakje. ( Zwart pakje met witte krijtstreepjes, stropdas EN   hij krijgt een klein zwart snorretje....)

Zat ook eerst aan een bijen pakje ofzo te denken, maar weet zeker dat vriendlief dat niet kan waarderen.

Groetjes Wen  

Hoi,

Wij komen ook uit het zuiden, maar ik ben helemaal geen carnavals vierder en mijn man ook niet! We gaan meestal wel naar de optocht bij mijn ouders kijken, maar verder doen we er niks aan, de jongens hebben ook nog carnaval op school, ze krijgen er dus wel iets van mee!

Gr MJ

Terug
Bovenaan