carnaval!

Hoi,

Ik heb een rood kapje pak via Marktplaats voor Myrthe gekocht. Ben zo benieuwd hoe dat staat!
Ze mag ook verkleed naar de opvang komen, gaan we zeker doen haha.
Veel plezier allemaal!!

Liefs Reneke

Hier nog iemand uit het zuiden van het land. Wij gaan zeker carnaval vieren. Wij maken altijd met een hele groep een wagen en ook dit jaar zijn we weer van de partij.
Vorig jaar was ik de week na carnaval uitgeteld en had dus helemaal geen puf. Vond het vreselijk om naast de kant naar de optocht te moeten kijken. Bah bah en nog eens bah.
Dit jaar wordt Lara op carnavalszondag 1 jaar!! Maar we vieren het de   zaterdag, omdat anders toch niemand komt.
Zondag gaan wij mee in de optocht en zij ligt dan lekker te slapen bij opa en oma. Na het dutje gaat ze natuurlijk mee naar de zaal om lekker te hossen. Ze vindt de muziek namelijk geweldig, gelukkig voor ons.
Wij zijn echt wel van plan om carnaval te vieren, Wel wat minder dan voorheen. En zij gaat lekker mee en als ze moe is gaan we naar huis. Je moet er gewoon jong mee beginnen!!

Groetjes Anne

Leuk topic! Hier nog een carnavalfan. Vorig jaar was ik de woensdag na carnaval uitgerekend, toen ben ik helemaal niet gegaan, mijn man ook niet. Wel de hele week carnavalsmuziek gedraaid thuis ;-). Achteraf bleef Norah nog ee week in mijn buik zitten, maar ik had echt geen puf.

Dit jaar gaan we weer wel, zondag met Norah naar de optocht (misschien daarna nog even de kroeg in) en maandagavond met z'n tweetjes. Norah gaat ook als bij, het pakje was maar € 4,99 bij de Dirk vd Broek. Het is wel groot, maar ik doe het over haar jas aan, dus dan is het juist handig als het wat te groot is.

Ben heel benieuwd wat ze ervan vindt! Wij hebben er zelf in ieder geval superveel zin in. Jullie ook allemaal veel plezier!

Terug
Bovenaan