Carolinda

Hi Linda,

Alleen mijn ouders wisten dat we bezig waren en de rest van de familie reageerde heel leuk. Ik heb al een aantal leuke baby pakjes gehad maar ik durf zelf nog niets te kopen. Elke keer sta ik met iets leuk in mijn hande n en dan leg ik het weer terug ik durf het nog niet aan.

Ik hoor wel weer van je.

Gr,
Linda

quote: Lin81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2006 08:40:03'));

jee wat gek hij komt niet meer bovenb aan staan als je wat heb geschreven.

Ik verget nog het een en ander te vertellen.

Wat ik ook heel erg heb gehad en nog af en toe mega pijn in mijn buik echt nog erger als ongi krampen heel gek maar nu is dat gelukkig weer bijna weg.
Ik heb ook al een afspraak bij de verloskundige 23/8 ik mocht wat eerder komen omdat ik wil dat de een nekplooimeting en bloed test gaan doen om te kijken of het kindje wat mankeert (syndroom van down) ik heb namelijk een tante die dat heeft.

Nou dat was het weer.

xxxxx
Lin

Dag Linda,

Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Ik heb jouw verhaal met symptomen echt met verbazing zitten lezen, want dat heb ik ook. Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben (nu dus iets meer als 5 weken) en heb hetzelfde. gisteravond en vrijdagavond ook krampen in mijn buik alsof ik echt heftig ongesteld ga worden, maar dat is niet zo. Ik voel ook wel dat mijn baarmoedermond geen zeer doet en dat is wel zo als ik ongesteld moet worden.
Leuk om te lezen dat er nog iemand is met niet al te veel verschijnselen.

Waarom ben jij bang om iets te kopen voor jezelf?

Voor mij is het wat lastiger omdat ik al 3 MK's heb gehad voor mijn 1e kind en nu komen al die angstige gevoelens toch terug.

gr Sandra

Hoi Sandra,

Ik weet niet waarom ik bang ben iet te kopen ik denk de angst dat het misschien mis gaat. Ik ben sinds gisteren misselijk en ook nog diarree ik hoop maar dat het een griepje is. En net zag ik dat ik wat roze afscheiding had ik heb gelijk de vk gebeld maar die kunnen nog niets doen. Ik moet wachten tot 7 weken en dan kunnen ze pas een echo doen. Ik vind het allemaal heel eng ik weet ook ddat 20 tot 30 % van de vouwen last hebben van bloedverlies maar toch maak ik me nu heel druk.

Ik kan niks doen dan wachten dus dat doen we dan maar.

Gr,
Lin

quote: Lin81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 13:31:45'));

Hoi Sandra,

Ik weet niet waarom ik bang ben iet te kopen ik denk de angst dat het misschien mis gaat. Ik ben sinds gisteren misselijk en ook nog diarree ik hoop maar dat het een griepje is. En net zag ik dat ik wat roze afscheiding had ik heb gelijk de vk gebeld maar die kunnen nog niets doen. Ik moet wachten tot 7 weken en dan kunnen ze pas een echo doen. Ik vind het allemaal heel eng ik weet ook ddat 20 tot 30 % van de vouwen last hebben van bloedverlies maar toch maak ik me nu heel druk.

Ik kan niks doen dan wachten dus dat doen we dan maar.

Gr,
Lin

Ik hoop met je mee dat het niet misgaat, heb jij al eerder miskramen gehad?

gr Sandra

overigens niet dat dat het hoeft te zijn, maar mijn verleden maakt mij erg onzeker op dit gebied. Sorry, wilde jou niet aan het schrikken maken.

gr Sandra

PS ik duim voor je!

He Lin

Mijn Schoonzusje is ook zwanger nu zo,n 18 week en alles is goed. De 5 week van haar zwangerschap had ze ook wat rose afscheiding en dat kon helemaal geen kwaad het zou een innesteling kunnen zijn. Hopelijk voel je je snel iets beter.

Liefs en tot horens Linda

Hi Linda,

Ik weet dat het ook niets kan betekenen maar toch maak je je heel veel zorgen.
Ik kan niks doen dan wachten dus dat doe ik maar.

Gr,
Lin

Terug
Bovenaan