He F.
Mijn ongi is al bijna over. Gelukkig, ik heb er altijd al zo'n hekel aan, maar nu vind ik het helemaal verschrikkelijk. Maar goed, het is bijna over. Dus we kunnen er weer tegen aan hihi. Mijn man is vrachtwagenchaufeur en hij is wel iedere avond thuis, maar hij moet er wel vaak heel vroeg uit. 3 of 4 uur 's nachts. Dus dan is hij ook vaak blij dat hij 's avonds op bed ligt. Dus dat is natuurlijk niet echt bevordelijk voor het klussen! Maar ja, we zien het wel. Ik hoop dat ik mn ei in het weekend heb. We klussen door de week nu wel meer hoor, maar het wordt dan toch al gauw verplicht! Maar ja, het waait er niet in he??
Ik hoop dat jouw kwaaltjes niks met een naderende ongi te maken hebben, maar dat het kwaaltjes zijn voor een zwangerschap. Ik vind het wel moeilijk om deze kwaaltjes uit elkaar te houden. Ongi kwaaltjes, zijn ook vaak zwangerschapskwaaltjes. (raar gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten enz. enz.). Maar we blijven positief!! Mag je volgende week woensdag al naar de gyn?? Dat is wel fijn! Als je dan toch ongi wordt (gaan we niet van uit) dan heb je toch het gevoel dat er wat aan gedaan wordt he.
Ik heb zelf een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Dit had ik van iemand bij ons uit het dorp. Die gaat daar ook naar toe, omdat haar baarmoeder gekanteld is door de curretage. Ik weet niet of dat bij mij ook het geval is, maar het kan geen kwaad om het na te laten kijken, dacht ik. Ik was al bekend bij de osteopaat voor migraine, dus ik ken die osteopaat ook wel. Ach ja, je probeert op den duur van alles he?
Ik zit nu op mn werk! Erg he?? maar wel makkelijk. Mn broer trouwt in december en ik ben ceremoniemeester samen met mn zus, dus daar heb ik het 's avonds ook best wel druk mee. Is wel leuk, maar veel geregel vind ik.
Maar ik ga nog eventjes wat doen hier!
Liefs Cath
ps: mijn duimen zijn al bijna blauw! maar ik ga door hoor!!