Cath, heeft het duimen nog geholpen??

He Lieve F.

We zitten tegelijkertijd te forummen zie ik. Ik heb net een berichtje boven dit berichtje geschreven. Ik heb vanochtend getest, negatief! Zo erg, dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Iedere keer neem ik me voor om me niet gek te laten maken en iedere keer trap ik er weer in. Ik vind het wel raar dat ik op zondag en maandag varens heb gezien en dan bijna 3 weken later ongi wordt. Dan heb ik de MB misschien toch niet goed gebruikt. Het is helaas niet anders en ik probeer vol goede moed weer naar de volgende ronde te gaan.

Ik duim nog steeds voor jou hoor! Jouw Nod komt ook al dichtbij!! Spannend!!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik heb ook dat mijn lichaam me keer op keer voor de gek houdt. Ik heb dat nu ook weer. Ik probeer me niet gek te maken maar ja, je wilt zo graag weer zwanger zijn dat je toch weer hoop krijgt!

De MB kan al vanaf 4 dagen voor je eisprong varens aangeven dus op zich zou dat wel kunnen. Daarbij heeft niet iedereen haar NOD 2 weken na de eisprong. Ik word nl. altijd 11 dagen na mijn eisprong al ongi.

Ik had onder je andere berichtje ook al een reactie gezet. Ik hoop dat je te vroeg hebt getest en als het dan toch niet zo mag zijn, je snel ongi wordt want die onzekerheid is ook vreselijk!

X F.

He F.

Ik ben inmiddels echt ongi geworden hoor. Ik voelde het vanochtend al een beetje, maar vanmiddag zette het echt door. Aan de ene kant wel gelukkig dat ik daar niet te lang op hoef te wachten, aan de andere kant baal ik enorm. Ik had er zo'n goed gevoel over. Mijn cyclus is deze maand ook weer langer geworden, zit nu op 4 weken en 6 dagen. Maar ja, het is gewoon niet anders. We gaan gewoon door naar de volgende ronde en een juni-baby is toch ook geweldig?? Daar gaan we voor oke? (als ik het goed uitgerekend heb, ga jij nu toch ook voor juni??!)

Ik heb bij babybrabbel weer nieuwe pillen besteld. Ook voor mijn man. Ik ben benieuwd of hij ze inneemt (hij zei van wel). Maar ja, hij moet er nu ook maar wat voor gaan doen hoor. Hij vind het ook erg jammer. Ik heb voor vanavond lekker een filmpje gehuurd, dus lekker met zn tweetjes op de bank, heerlijk!!!

Prettig weekend verder!!!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik begrijp je teleurstelling maar al te goed. Ik heb ook een paar keer gedacht dat ik zwanger was. De vorige keer had ik ook echt alle kwaaltjes die je maar kunt verzinnen (op de innestelingsbloeding na) en toen werd ik ook doodleuk weer ongi. Frustrerend!!

Mijn kwaaltjes van dit moment zijn, steken in mijn onderbuik (maar te heftig om zwanger te zijn denk ik), steken in mijn borsten en ik werd vanmorgen een beetje misselijk wakker. De afgelopen dagen voelde ik me niet zo lekker dus daar kan dat misselijke ook wel mee te maken hebben. Na 1 minuut was het ookal weer weg. Ik voel echt dat er van alles gaande is in mijn onderbuik maar het voelt meer als dat mijn ongi er over een paar dagen aankomt. Ik kan a.s. donderdag testen.. blijft toch altijd weer spannend.

Was het een leuke film die je gisteren hebt gehuurd? Ik had gisteren een bruiloft van een collega. Ik had helemaal geen zin maar het was toch wel weer leuk.

Ik mag trouwens niet meer op mijn werk internetten ivm een nieuwe gedragscode. Je mag wel netten maar geen forums of chatpagina's etc. bezoeken. Balen hoor want ik heb 's avonds vaak wat te doen en dan kom ik er ook niet aan toe om te netten. Maar goed, ik probeer elke dag even tijd te maken.

Succes met je ongi! Ik hoop dat je ongi snel weer over is!

X F.

He F.

Vervelend dat je niet op je lichaam aankunt he? Maar jouw kwaaltjes klinken wel hoopgevend. Hoewel je daar dus heel goed mee moet oppassen, maar dat weet je zelf ook wel he? Ik ben zelfs nu nog met vlagen misselijk, raar he? Maar ik blijf voor je duimen!! Het moet toch een keer lukken!

Ik ga proberen er deze maand niet te veel mee bezig te zijn. Misschien ga ik mijn MB ook niet meer gebruiken. Ik vind het raar dat ze 4 dagen voor je eisprong al varens kan geven. Dan weet je toch nog niet zo veel eigenlijk. Het kan toch ook 1 of 2 dagen van te voren? Dan zou je de hele week moeten klussen?? Ik ga nu gewoon van een cyclus van 5 weken uit, dan bescherm ik mezelf om te denken dat ik overtijd ben. En verder zie ik het wel. (dit zeg ik nu hoor, volgende week denk ik er misschien weer heel anders over).

Jammer dat je op je werk niet meer mag forummen. Ik doe het ook vaak op mijn werk, vandaag ben ik vrij. Het mag bij ons ook niet, maar ze doen er gelukkig nog niks aan. Ik zou het ook missen hoor.

Zaterdagavond lekker op de bank gehangen. Heerlijk hoor. Mn man had vrienden uitgenodigd, maar daar had ik echt helemaaal geen zin in. Die vriendin zit ook altijd zo leuk te vissen of het al gelukt is enzo. Daar had ik echt geen behoefte aan. Ik wilde gewoon lekker op de bank hangen met een zak chips en geen gezijk aan mn hoofd! Dus hij heeft ze afgebeld! Vond ik ook weer wel vervelend, maar ik had er echt geen zin in. Leuke film hadden we. Fear met Reese Witherspoon. Beetje thriller, maar niet echt heel erg eng. Precies goed.

Ga je trouwens donderdag ook al testen??? Of doe je het vrijdag? Ik heb nu bij babybrabbel digitale CB testen besteld. Dan hoef je niet moeilijk te doen of je wel of geen streepje ziet staan.

Werk ze van de week! en ik denk aan je!!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen zin had in bezoek! Sowieso voel je je op je eerste ongi-dagen al niet top, laat staan als je er ook nog eens de teleurstelling bij hebt als je niet zwanger blijkt te zijn.

Zelf denk ik echt niet dat ik zwanger ben. Ik voel me nl. precies zo als ik me altijd voel voordat ik ongi moet worden. De week ervoor heb ik altijd een rommelige onderbuik, erge trek in chocolade en veel hoofdpijn... Dat heb ik nu dus ook allemaal. Mocht ik donderdagavond nog niet ongi zijn dan ga ik dan zeker even testen. Meestal word ik wel een paar dagen voor mijn nod ongi maar ik weet nu ook niet precies wanneer mijn ei was. Net als jij had ik mijn varens maar ik weet dus niet wanneer mijn ei precies was.
Zodra ik varens zie ga ik om de dag klussen (is ook beter voor de kwaliteit van het sperma ipv elke dag klussen). Ik zou wel heeeel erg balen als ik ongi zou worden hoor. Zit ik straks weer 7 weken te wachten op een eisprong! Gelukkig mag ik volgende week woensdag al naar de gyn.

Ik kan me best voorstellen dat je er deze maand iets minder mee wilt bezig zijn. Ik denk niet dat je eisprong mist. Meestal voel je het wel aan je lijf en je hebt ook meer slijmverlies. Daaraan zie ik het altijd.

Wat lekker dat jij nog gewoon op het forum kunt op het werk. Ik baal als een stekker dat ik dat niet meer mag. Nu ga ik maar op het internet zodra ik thuis ben.

Nou meis, ik spreek je snel weer (vind het gezellig zo met je te "praten").

Ik houd je op de hoogte! Succes met je ongi!

X F.

He F.

Mijn ongi is al bijna over. Gelukkig, ik heb er altijd al zo'n hekel aan, maar nu vind ik het helemaal verschrikkelijk. Maar goed, het is bijna over. Dus we kunnen er weer tegen aan hihi. Mijn man is vrachtwagenchaufeur en hij is wel iedere avond thuis, maar hij moet er wel vaak heel vroeg uit. 3 of 4 uur 's nachts. Dus dan is hij ook vaak blij dat hij 's avonds op bed ligt. Dus dat is natuurlijk niet echt bevordelijk voor het klussen! Maar ja, we zien het wel. Ik hoop dat ik mn ei in het weekend heb. We klussen door de week nu wel meer hoor, maar het wordt dan toch al gauw verplicht! Maar ja, het waait er niet in he??

Ik hoop dat jouw kwaaltjes niks met een naderende ongi te maken hebben, maar dat het kwaaltjes zijn voor een zwangerschap. Ik vind het wel moeilijk om deze kwaaltjes uit elkaar te houden. Ongi kwaaltjes, zijn ook vaak zwangerschapskwaaltjes. (raar gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten enz. enz.). Maar we blijven positief!! Mag je volgende week woensdag al naar de gyn?? Dat is wel fijn! Als je dan toch ongi wordt (gaan we niet van uit) dan heb je toch het gevoel dat er wat aan gedaan wordt he.

Ik heb zelf een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Dit had ik van iemand bij ons uit het dorp. Die gaat daar ook naar toe, omdat haar baarmoeder gekanteld is door de curretage. Ik weet niet of dat bij mij ook het geval is, maar het kan geen kwaad om het na te laten kijken, dacht ik. Ik was al bekend bij de osteopaat voor migraine, dus ik ken die osteopaat ook wel. Ach ja, je probeert op den duur van alles he?

Ik zit nu op mn werk! Erg he?? maar wel makkelijk. Mn broer trouwt in december en ik ben ceremoniemeester samen met mn zus, dus daar heb ik het 's avonds ook best wel druk mee. Is wel leuk, maar veel geregel vind ik.

Maar ik ga nog eventjes wat doen hier!

Liefs Cath

ps: mijn duimen zijn al bijna blauw! maar ik ga door hoor!!

Terug
Bovenaan