Cath, heeft het duimen nog geholpen??

Hoi Cath,

Echt TOTAAL onverstandig heb ik vandaag een test gedaan.. ik weet het... niet verstandig (en negatief natuurlijk). Maar ik heb sinds vandaag sowieso al heel sterk het gevoel niet zwanger te zijn. Naast de kwaaltjes als steken in mijn onderbuik, voel ik me gewoon anders dan toen ik zwanger was. Toen WIST ik het gewoon en ik voelde me heel apart. Geen steken in mijn onderbuik maar meer een raar gevoel. Dat heb ik nu niet dus ik zal wel ongi worden de komende dagen. Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik alsnog een test doen maar ik heb zo'n gevoel dat ik dan al ongi ben... gelukkig kan ik al snel naar de gyn. Wel balen dat ik dan ongi ben!!! Dan zal hij/zij ook wel geen inwendig onderzoek doen!

Lekker dat jij bijna van je ongi af bent. Wel lekker hoor dat je over ongeveer 2 weken alweer kunt klussen! Die weken zijn zo weer voorbij.

Grappig dat jij hoopt op een eisprong in het weekend, ik hoop juist op een eisprong doordeweeks. Robin werkt nl. in het weekend als portier bij een grote discotheek in Amsterdam dus dan komt er van klussen niet veel terecht. Ik moet wel lachen om wat je zegt, dat het er niet inwaait. Was het maar zo af en toe! Dat klussen als je geen zin hebt is ook helemaal niets voor mij.. maar ja, met zo'n lange cyclus als ik, maak je wel zin als je je eisprong hebt haha.

Ik houd je in ieder geval op de hoogte de komende dagen!

Ik ga me nu maar even klaar maken om te gaan sporten... heb helemaal geen zin maar ik ga toch maar.

Fijne avond!!!

X F.

Terug
Bovenaan