Even als reactie op het gal spuien van Hilal op de kraamzorg even gal spuien over het CB. Veel van jullie hebben er nog niet mee te maken gehad, maar dat gaat veranderen. Laat je vooral de kop niet gek maken!!
Het CB kan je erg onzeker maken, vooral als je al wat onzeker bent. Bij Vera is hen dat niet gelukt. Vera was en is een makkelijk kind dat goed dronk en groeide (binnen de kraamweek boven het geboorte gewicht.
Het eerste consult was na 4 weken. Zal eens vertellen hoe het ging.
CB: ze is wel een beetje zwaar voor haar lengte. Hoe vaak voedt je?
ik: 8-9 keer BV (eerder 10-11, maar dat moet je natuurlijk niet zeggen)
CB: dat mag wel wat minder 6-7 keer is zat bij haar gewicht. De nachtvoeding mag er ook wel af
Hmm dacht ik nachtvoeding eraf? dacht het niet ze is net 4 weken. Ze komt 1x per nacht en dat vinden we beiden wel zo prettig.
CB: verder moet ze maar eens even op haar eigen kamer gaan slapen
ik: Sorry hoor, maar daar slaapt ze al vanaf de geboorte. Ze heeft nog niet 1 nacht bij ons geslapen.
CB: dan moet je de deur maar eens dicht doen
Ik: wat denk je wel dat ik haar iedere keer dat ze een kik geeft aanleg? ik ben geen melkfabriek
CB: oh oke, en hup een aantekening in het dossier: BV gaat goed.
Die keer de op heb ik gewoon gezegd dat ik 7 x voedde (het was vaker 8 of 9 keer) dat wilden ze toch horen
Voor velen van jullie is het waarschijnlijk nog een ver van mijn bed show, maar nogmaals laat je niet de kop gek maken!!!
Luister naar wat ze te zeggen hebben, neem nuttige tips mee, laat de rest gewoon het ene oor in en uit gaan en heeeeel belangrijk zeg wat ze willen horen.
Ik ben benieuwd als het zover is wie er allemaal "leuke" verhalen heeft.
groetjes Daniela
Het CB kan je erg onzeker maken, vooral als je al wat onzeker bent. Bij Vera is hen dat niet gelukt. Vera was en is een makkelijk kind dat goed dronk en groeide (binnen de kraamweek boven het geboorte gewicht.
Het eerste consult was na 4 weken. Zal eens vertellen hoe het ging.
CB: ze is wel een beetje zwaar voor haar lengte. Hoe vaak voedt je?
ik: 8-9 keer BV (eerder 10-11, maar dat moet je natuurlijk niet zeggen)
CB: dat mag wel wat minder 6-7 keer is zat bij haar gewicht. De nachtvoeding mag er ook wel af
Hmm dacht ik nachtvoeding eraf? dacht het niet ze is net 4 weken. Ze komt 1x per nacht en dat vinden we beiden wel zo prettig.
CB: verder moet ze maar eens even op haar eigen kamer gaan slapen
ik: Sorry hoor, maar daar slaapt ze al vanaf de geboorte. Ze heeft nog niet 1 nacht bij ons geslapen.
CB: dan moet je de deur maar eens dicht doen
Ik: wat denk je wel dat ik haar iedere keer dat ze een kik geeft aanleg? ik ben geen melkfabriek
CB: oh oke, en hup een aantekening in het dossier: BV gaat goed.
Die keer de op heb ik gewoon gezegd dat ik 7 x voedde (het was vaker 8 of 9 keer) dat wilden ze toch horen
Voor velen van jullie is het waarschijnlijk nog een ver van mijn bed show, maar nogmaals laat je niet de kop gek maken!!!
Luister naar wat ze te zeggen hebben, neem nuttige tips mee, laat de rest gewoon het ene oor in en uit gaan en heeeeel belangrijk zeg wat ze willen horen.
Ik ben benieuwd als het zover is wie er allemaal "leuke" verhalen heeft.
groetjes Daniela