cb controle

hoi hoi

vandaag ben ik met demi naar het cb geweest voor controle. ze doet het goed
alleen is ze bijna niet gegroeit maar 1cm en vorige keer was ze ook al minder gegroeit....
maak me eigenlijk nu wel wat zorgen
eerst liep ze precies op de gemiddelde lijn en nu zit ze helemaal onderaan.
(vind het niet erg als ze niet groot word hoor haha ik ben ook maar 1.58) maar vind het raar ze ze ineens niet meer echt groeit en het steeds minder lijkt te worden.
btw mijn man is wel 2.00 meter lang haha

kus

Zegt niks hoor...kan best zijn dat als je haar morgen zou laten opmeten ze in ene 3cm langer is...

Ze gaan op een gegeven moment gewoon langzamer groeien, zou niet best zijn anders zijn ze bij een jaar al heeeeeeeeeel groot haha.

Zei het CB er niks van dan?

Liefs mij

ze meten ook niet altijd goed hoor!
ik ben 2 weken geleden naar de kinderarts geweest in het zh, die vertelde me dat mn dochter 73 cm was, 5 dagen later moest ik naar het cb en die vertelde dat ze rond de 71 cm zit.... wie ik nou geloven moet??? ik gok op 72!

groetjes

bij ons ook zoiets, had jurjen thuis gemeten 76 cm en het CB komt een halve cm kleiner uit. maar ja als je al zo groot bent en iets meer dan 10 kg bij 7,5 maand dan loop je niet achter in groei;-)

hij zit prima in de curve alleen in de top, maar dat ben ik gewend dat was met mijn dochters ook zo

zolang hij blij en vrolijk is en gezond, maak ik er niet zoveel van.

je moet gewoon kijken naar je kind en je weet echt wel wanneer het niet goed zit

groetjes maaike

Mara zit altijd al onderaan, en groeit nu iets rustiger
ze ontwikkeld zich numeer ipv groeien

en dat meten pfff tis het cb he
laatst lag ze met nekje ingetrokken en dat ens zag het niet eens

als jij haar gezond vind is toch het belangrijkste tken vind ik

groetjes sabine

hoi hoi

bedankt voor jullie reacties
o ja zal ff vertellen hoe groot demi haha ook wel handig he ze is 66 cm en weegt 8060 gr.
met een reuze hoofd van 46,8 haha in verhouding dan.

maak me misschien wel te veel zorgen erover....
ze is wel een gezellig meid en ontwikkeld zich wel oke dus daar ligt het in ieder geval niet aan.

kuss

aaah kijk die kleine van jou is goed op gewicht

Mara was 2 weken geleden 68cm en 7345gram
Is toch bijna kilo minder

En het gaat in spurten he, zo groeit ze 2 weken niks en dan ineens 2 cm in 1 week. Deze weken is het ineens de ontwikkeling die snel gaat en de lengte even niet.

Groetjes Sabine

Ach ja cb blijft gewoon cb...af en toe heel handig maar soms ook om met een hele grote korrel zout te nemen.

Wij zijn geweest toen Lasse dik 7 maand was en had hem 3 dgn ervoor thuis opgemeten en hij was 78cm en ik kom daar zegt ze...hij is 74,5 cm...dus ik echt huh is ie gekrompen hahaha

Meet ze t nog een keer komt ze op 77,5cm en wat heeft ze opgeschreven zag ik thuis...74.5 cm hahahaha met 9.4 kilo...18 maart mogen wij weer heen...

Terug
Bovenaan