cb controle

Cb:
luisteren die dames uberhaupt wel?
bij ons zit er zo'n mens achter de pc die heel opdringerig is, het jasje is nog niet uit en ze staat er al bij te tetteren voor het boekje en als ik rustig Mara uitkleed roept zij al vanaf haar pc of ik die en die datum kan.
Man doe eens rustig ik kom vanzelf wel bij je.

Ik kan heel kriebelig worden van zulke opdringerige irritante mensen

En de verpleegkundigen zijn ook niet echt HBO niveau vind ik, terwijl ze wel die opleiding hebben. Luisteren doen ze al helemaal neit: Deze baby krijst bij het eten, dat is niet normaal, doen ze alsof ze niks horen! haar hoofd is heel scheef! doen ze alsof ze niks horen

De enige waar ik bij het CB redelijk tevreden mee ben is de dokter, een geitewollensokkenvrouw maar eentje die wel antwoorden geven.
Alleen liet ze ook heel erg doorschemeren dat een scheef hoofdje schuld van de ouders is, want het is niet nodig. Nou Mara had een heel zacht schedeltje waardoor die heeeel snel scheef werd, dus daar ben ik het niet mee eens met haar. Verder wel super dat zij als enige wist wat voor bultje Mara in de nek heeft (restant van kiewen!)

Zo dat had even helemaal niks met deze topic te maken maar moest er even uit :)

groetjes sabine

CB: Nadia(nu7mnd) was 10januari (6mnd)geweest en volgens cb-dame 62cm dus niet gegroeit in de lengte maar thuis had ik haar ook gemeten en was ze ze 65cm,
ik moest haar hoofd je vasthouden maar cb-dame die strekte d'r beentjes niet lang jah is al m'n knieën optrek ben ik ook een paar cm korter!!
Nadia was toen 7210gr en zolang ze hun lijntje volgen is er niks aan de hand.
7 maart zijn we weer aan de beurt.

o wat fijn om dit toch allemaal te lezen.
ben ik weer gerust gesteld haha

ja ben het wel mee eens cb is echt een ramp
(stuur normaal eigenlijk ook mijn vriend daarheen haha omdat hij er geen moeite mee heeft)

@sweetwicca een scheef hoofd zal echt niet alleen aan ouders liggen want demi had ook echt een voorkeurshouding met slapen (en ik gaf borstvoeding toch nog dus kan niet aan afwisselen van kanten etc liggen) met moeite konden we haar omwisselend laten slapen. gelukkig heeft ze geen scheef hoofd gekregen denk een harde kop haha

kus

cb...
ik kom er alleen voor der prikjes! en verder nooit.
niet voor controlles enz heb ik totaal geen zin in.
en als ik daar dus kom voor de prikjes vraagt ze: hoe gaat het? ik: goed. zei: nog vragen? ik: nee. hup spuiten erin en weg wezen. hahahaha
heb echt helemaal niks met t cb!

liefs, do

Terug
Bovenaan