cb digi zwangerschaptest 2e lichte streep maar toch negatief

Hoi meiden,

Ik deed vanmorgen een test met clearblue digitaal. hij gaf keurig niet zwanger   aan maar toen ik hem eruit haalde zag ik toch een lichte tweede streep .
Zou er dan toch een kansje zijn. Wie heeft hier ervaring mee ?
Heb wel af en toe gespannen borsten en vandaag ook steken in me lies.maar mijn lichaam kan me makkelijk in de maling nemen
Ik wacht het nu verder rustig af.

groetjes steenbokje

Hoi Steenbokje

Als erop stond...niet zwanger....helaas..dan ben je(bij deze test) niet zwanger..
Het maakt niet uit..als je het eruit haalt hoeveel streepjes erop staan...dat telt bij de digitale niet...Je kan het dan beter even met een normale van clear blue doen...zonder digitale..

Ik wens je verder suc6!!

Hallo,

Het is wat hierboven staat. Bij een digitale test gaan streepjes niet op.
Je kunt als de  niet komen alsnog over een paar dagen een nieuwe test doen.
Hoop dat je snel   goed nieuws hebt.

Liefs Polla

Hoi polla,

Bij de test zie je niet de strepen maar wel als je hem loskoppeld het gedeelte die je weg moet gooien.
Ik schrijf het niet zomaar.
Ik wacht het verder ook rustig af.
Ik ga er niet vanuit dat het zomaar lukt ben ook al poosje bezig

groetjes steenbokje

quote: steenbokje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-11-2006 19:58:34'));

Hoi polla,

Bij de test zie je niet de strepen maar wel als je hem loskoppeld het gedeelte die je weg moet gooien.
Ik schrijf het niet zomaar.
Ik wacht het verder ook rustig af.
Ik ga er niet vanuit dat het zomaar lukt ben ook al poosje bezig

groetjes steenbokje

Hoi polla

ben jij al lang bezig of ben je al zwanger?
ik ben nu ff ruim half jaar bezig   en jij?
hoop dat het bij jouw ook mag lukken

succes groetjes en liefs steenbokje

Het streepje zegt helemaal niets.
J emoet echt naar de uitslag kijken.

Ook als je niet zwanger bent kan je een streepje zien op de digitale CB test.

Wat overigens niet wil zeggen dat jij niet zwnager bent, maar aan deze test kan je geen conclusies verbinden.

Miep

Nou........

Ik heb ook Clearblue digitaal gebruikt ttv Yashyra en inderdaad, de eerste 9 (!!!) testen werd gezegd 'Niet Zwanger' ondanks dat er een licht streepje op de test zelf stond.. De tiende test zei echter 'Zwanger'!! De streepjes hadden dus wel degelijk gelijkl

Liefs Esther

Vergeet ik nog wat te zeggen: het digitale gedeelte 'ziet' die lichte streep gewoon niet en zegt daarom 'Niet Zwanger' terwijl je het wel degelijk bent! Doe maar eens een Kruidvattestje, dan zul je zien dat ik gelijk heb!

Liefs Esther en de prinsesjes

Terug
Bovenaan