cb digi zwangerschaptest 2e lichte streep maar toch negatief

Heb ook eeen keer een streepje gehad, maar was toch echt niet zwanger, net zoals de test zei.

Streepje zegt niets. wacht maar op een echt positieve test voordat je blij bent.

hallo ,
 ik lees vaak mee hier op het forum maar reageer niet altijd .
ik had ook die test gebruikt en gaf aan niet zwanger maar toen ik hem eraf haalde wel twee streepjes en bij een andere test wel zwanger helaas werd het een miskraam maar nu had ik de test vande week ook weer gedaan en weer niet zwanger en maar 1 streepje en inderdaad nu ook ongie ik wilo je niet in de onzekerheid brengen hoor maar zou als ik jouw was een andere test doen voor de zekerheid en hopen dat je wel zwanger bent

veel liefs pris21

Je moet toch echt goed de bijsluiter lezen hoor! Het staat er heel duidelijk op dat je daar niet naar mag kijken! Er staat áltijd een licht streepje namelijk!
De digitale is héél betrouwbaar, schijnt naar horen zeggen van de apotheker, de meest betrouwbare....

Sorry hoor sjana, maar er staat dus zeker niet ALTIJD een tweede streepje! Ik heb getest op 13 januari 2006: digi gedeelte zei niet zwanger maar wel licht tweede streepje. Ik heb getest op 16 januari 2006 en digi gedeelte zei niet zwanger, maar een aardig duidelijk tweede streepje. En op 19 januari 2006 zei het digi gedeelte eindelijk ook gewoon 'zwanger' en er stond een dikke vette tweede streep op de test. En nu zijn wij bezig voor een derde (ja, ondanks dat Yashyra 'pas' 2 maand is) en ik heb getest weer met clearblue digitaal. digi gedeelte zei niet zwanger en er was TOTAAL GEEN streep te zien op de test zelf. En nu heb ik mijn duveltjes gekregen......... Een streep is een streep is een streep!

Liefs Esther en de prinsesjes

Hoi meiden,
 vandaag op dag 32 zijn de rd toch verschenen.
Hopelijk lukt het volgende ronde

iedereen succes en bedankt voor het reageren

groetjes en liefs bianca

Oke. Maar.....er staat dúidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je daar niet naar moet kijken, dat het niet betrouwbaar is!!!
Dat wilde ik alleen maar even zeggen, en dat jij dan uiteindelijk wel zwanger was is alleen maar mooi!

Terug
Bovenaan