cb geweest enne tja......

Tja, onze kleine meid groeit dus zoals we vermoedden niet zo goed.
geboorte: 3120 gr en 48 cm
4 3/4 maand: 5540 gr en -59 cm
6 1/2 maand: 5870 gr en 60 cm

In 2 maanden tijd dus 330 gr en 1 cm gegroeid!!!

dus....beetje bezorgd. hoe kan dat nou? kan dat aan mijn melk liggen? tot vorige keer groeide ze nog net 100 gr per week maar nu dus duidelijk niet meer. de cb arts zei dat ze wrs echt toe is aan bijvoeding. Klopt, maar ik heb ook altijd begrepen dat het BIJ voeding is en dat ze moeten groeien van de melk. wat nou als ze dus niet goed genoeg groeit van mijn melk ?????????
daarintegen heeft ze zelf (fiene dus) haar voedingen opgeschoven van 2 naar 2,5 naar 3 en nu zo om de 3,5 uur eet. ze is vrolijk, makkelijk, ontwikkkelt goed, slaapt door.
maar goed ik ben het helemaal met de arts eens (is weer eens wat anders ;-) dat een afbuigende lijn naar beneden niet de goede kant opgaat dus daar moet verandering in komen.
dus eh tja en nu?? zo meteen maar aan de banaan en koekjes kopen en aan de sap en zo. rustig opbouwen schijnt tegenwoordig ook niet meer nodig te zijn (ben ik het niet zo mee eens maar goed ze moet wel gaan groeien).

ik voel me nu toch een beetje naar, zie ik iets over het hoofd ofzo?

nou ja, over 3 weken moeten we nog eens langs en dan maar maar hopen dat ze aangekomen is.

haar broer woog met dezelfde leeftijd 8800 gr en haar zus 7700 gr dus dit is helemaal nieuw voor mij. die kregen dan ook de fles dus ja... WAT ALS MIJN MELK NIET GOED GENOEG IS????

herken het... Amy heeft ook een afbuigende lijn die is nog net geen 3 kilo aangekomen sinds der geboorte dus beetje hetzelfde
ik moet ook over 3 weken teriug voor extra wegen

amy komt hier om de 3 uur nog voor voeding sinds 2/3 dagen schommelt ze ineens na om de 4 uur

nu is haar scheme zo ongeveer

8 uur bv
10 uur wat fruit(denk een hap of 5/6) met wat diksap(10 a 20 cc)

13/14 uur borstvoeding

17 uur bv
18 uur wat warme eten... (ook maar een paar happen)