cb-geweest wat groeien ze van jullie

ha allemaal,

vandaag voor eerste controle geweest en onze meid groeit wel heel hard.
ze is in 4,5 week 1230 gram gegroeid en is nu 59,3 cm , ja ze is erg lang. Fijn als ze goed groeien maar ik had wel leuk gevonden als ze wat kleiner bleef, maar het is ook een geruststelling, ik geef bv dus daar doet ze het goed op terwijl ze om de 4 uur overdag komt en en 1x 's nachts zo rond half 4.

hoeveel zijn jullie kindjes gegroeid?
 
Hoi, gister ook voor het eerst geweest met Tygo:) hij is van 51 naar 53 cm gegaan en is nu 1190 gram aangekomen, hij is ook 4,5weekjes nu. Dus bij mij loopt de bv ook goed. Hij komt wel veel en er zit nog niet veel regelmaat in, maar dat komt vast vanzelf:). Die meid van jou is idd lang:) heuse slagroom krijgt ze zeker ;-p
 
hoi,

dat lange zit in mijn mans familie, om tezien is ze juist heel tenger, maar dat veranderd nu hard als ze zo groeien.
die van jou is ook goed gegroeid fijn idee he, vooral als je bv geeft dan weet dat er genoeg voeding in zit dan maar een keertje vaker voeden toch? het ritme komt als het goed is vanzelf, soms willen we als moeders teveel.

 
Ik ben toevallig afgelopen maandag met pim geweest. Hij weegt nu 5550 gram en is ongeveer 59 cm. Ze kon hem niet goed meten omdat hij iedere keer de meetlat wegschopte. Het geboortegewicht van Pim was 4330 gram, lengte weet ik niet, dus in 7,5 week is hij 1220 gram aangekomen en ik denk ongeveer 6 cm gegroeid.
 
Ik ben 2,5 week geleden geweest en toen was Maud acht weken. Zij woog toen 4960 en was 58,5 cm. Zij was in een maand 1000 gram aangekomen en 4 cm gegroeid, dus dat gaat lekker.

Nu is is tien weken.
 
Ik ben afgelopen maandag met Jip geweest en zijn geboorte gewicht was 3895gr en nu naar 4 weekjes woog meneer 4443gr hij is in een maandje tijd dan 548 gr gegroeid qua gewicht! en zijn lengte was bij de geboorte 52 cm en nu 55 cm! dus dat gaat ook allemaal goed.. ik zit alleen nog op 7 flessen van 120 wilde graag naar 6 flessen overgaan dus dacht dan begin in mijn zijn laatste fles zodat hij snachts ook rond 5 uur niet meer komt, maar sinds ik dat gedaan heb ( nu 2 dagen) komt jip juist om 3 uur al weer
 
Hoi,
Wij zijn vandaag ook weer bij het cb geweest, Vigo is nu 5,5 week.
Ook hij groeit goed op de BV!
Hij krijgt van mij overdag om de 4 uur en 's nachts laat hij er ook vier uurtjes tussen zitten.
Fijn dat het met alle kindjes zo goed gaat!
Liefs,
Mar
 
Wij zijn afgelopen dinsdag voor de tweede afspraak bij het cb geweest, Xavi is vandaag precies 9 weken. Hij woog afgelopen dinsdag 4240 gram en is 55 cm! 5 cm gegroeid sinds de vorige afspraak! Zijn geboortegewicht was 2340 gram dus netjes elke keer om en nabij een kilo per maand erop!

Voeding gaat ook super, meneer zit op 5 flessen van 165 ml en slaapt 's nachts heerlijk door!

Prikjes vielen trouwens mee, was alleen wat vermoeider die dag en had lichte verhoging rond de 38 graden, hartstikke trots op onze vent hihi!
 
Terug
Bovenaan