cb-geweest wat groeien ze van jullie

zo die is goed gegroeid zeg en heerlijk dat hij al doorslaapt daar knap je van op. Ik mag hier ook niet klagen 1x p nacht maar ja je moet er wel even uit, maar ze is vandaag 5 weken.
 
Ja hij groeit echt goed! Ben zo trots op hem en inderdaad dat doorslapen heerlijk! Bij ons begon hij rond de 6 weken met nachtjes doorslapen dus wie weet heb je een dezer dagen opeens een langer nachtje :)
Het was bij ons bij ons wel heel apart dat hij het zo goed deed in een keer dit omdat hij 's ochtends om half 7 op een nuchtere maag zijn medicijn moet krijgen. Als hij dus om 6 uur komt dan moeten we hem dus ' bezig' houden tot de medicijnen en dan nog een half uur voor z'n fles. Meestal mag hij da even tussen in kroelen, heerlijk begin vd dag hhi
In het begin moest ik hier echt zelf aan wennen, dat gestructureerde maar nu ben ik er eigenlijk best blij mee want Xavi komt precies op de voedingstijden, het lijkt wel een machine hihi.
Zo zie je maar aan elk nadeel( zijn ziek zijn) zit een voordeel( zo gestructureerd begin vd dag)
 
Terug
Bovenaan