cb geweest

Wat willen ze nu???? Het zoontje van vrienden van ons zit inmiddels een jaar bij logopedie omdat hij slecht praat. En wat kregen zij te horen: komt waarschijnlijk omdat hij nooit een fopspeen heeft gehad!!!! Want een fopspeen zorgt voor een goede ontwikkeling van de kaakspieren!!!

Verder heb ik inderdaad ook gehoord dat tandartsen liever zien dat een kindje tot 4 jaar een speen krijgt, dan dat ze duimen tot een jaar of 10. Dus Tijs krijgt gewoon zijn speen in bed.

Ons cb is gelukkig niet zo. Uiteraard vertel ik ook niet alles, geef eigenlijk alleen antwoord op hun vragen. Zo hebben ze niet gevraagd of hij 's avonds nog een flesje kreeg, dus daar heb ik ook niets over gezegd. Over zijn lengte en gewicht hebben ze nog nooit kunnen mekkeren, aangezien hij altijd al met zowel lengte als gewicht op het gemiddelde zit. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit problemen met ze heb gehad, dus tot nu toe ben ik nog steeds tevreden over het cb hier.

Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben hier de laatste tijd. Maar na een goede griep vorige maand en allerlei gekwakkel naderhand kom ik bijna niet toe aan dit forum. In die tijd had ik ook nog erg last van vermoeidheid van de zwangerschap en was ik al blij dat ik het augustus 2008 forum nog een beetje kon bijhouden.

Maar ik ga proberen m'n forumleven weer te verbeteren.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan