CB geweest

73 cm en 9,1 kilo!!!

-Hallelujah-

Nadat ik van de 1e schrik was bekomen mocht ik me melden bij de arts (invaller). Alles was goed, perfect en prima en Rodin volgde keurig zijn "eigen lijn". (Tja, zo kan je het ook noemen dacht ik.)

Of tie al omrolde? *zucht* ...

Ons schema ziet er tegewoordig als volgt uit:
06.00u 200cc opvolgmelk
09.30u 100 gram fruit
12.30u 200cc opvolgmelk
16.30u 150-200 gram avondeten + klein flesje water/diksap
19.00u 200cc opvolgmelk met 2 eetlepels rijstebloem

Hoest met jullie kwijlende koters?

Liefs, Nicole en Rodin (6 maanden en 4 dagen)

Wauw reuzekind nee hoor,bij jongetjes is dat normaal mijn oudste vwas ook in een mum van de tijd 10kilo,hij woog ook 9pond bij de geboorte,en was 54cm lang al!
En Bryana nu ruim 7kilo,was ruim 7pond en wat kleiner 49cm,en dat verschilt wel.
Mijn schema ziet er het zelfde uit als die van Rodin,alleen Bryana word later wakker rond 8uur half 9.
oja en ze schrikt zogenaamd de hele dag dan maakt ze geluidjes als uuurh aarhh,ik ben een leeuw!haha
groetjes Bianca en Bryana 6maanden en 3weken

9,1 kilo? Rodin, hoe doe je dat manneke??

Ik verwacht dat Andries nu iets van 7,5 tot 8 kilo weegt. hij is in ieder geval 70cm.

Kwijlende koters. Dat houdt niet op he, de kwijl komt er als een onophoudelijke stroom uit z'n mondje.
Kleren nat, mouwen nat, boxkleed nat.

Haha, vorige week geweest! Liam is nu 5,5 maand, vorige week dus 70 cm en 8,9 kilo! Hij gaat Rodin achterna ;) Hollandse welvaart :)

Schema:
8.00 fles 210
10.00 fruit, soms alles, soms beetje
12.00 fles 210
15.00 2 eetl groenten en als toetje 150 fles
19.00 180 fles met 3 maatschepjes pyjamapapje

Slaapt van 20.30 tot 8.30!

Gaat als een tierelier allemaal!

xxx

wouwww mooie getalletjes hihi

Amy mag 30 sept weer naar het cb... 6 maanden apk hahah

mooie schema;s hebben jullie....
ben wel jaloers haha met de bv nog weinig schema maarja tis dat ik bv gezellig vind want anders....

Fleur is ook vanmorgen geweest!! Ze waren super tevreden..:D Ons mooie meisje...is alweer 68,5 cm, en 7560 gram...
Laatste 2 weken amper aangekomen maar ze is dan ook ruim een week ziek geweest dus begrijpelijk!!
We mogen nu ook brood gaan geven en dat vanmiddag gelijk maar geprobeerd (had dr al eerder een paar stukjes brood gegeven en toen vond ze het heerlijk)
Een kwart boterham met smeerkaas, en een kwart met appelstroop en het ging er met smaak in..hihi..en dan ook nog fruit...(maar die ga ik in het vervolg eerder op de morgen geven)

Dagschema:
9.00 borstvoeding
10.30 fruit
Dutje van ongeveer half uur á uur!
12.30 brood
14.30 borstvoeding
Slapen 2 á 3 uur
18.00 warme hap en toetje
20.30 borstvoeding
slapen
Heb eigenlijk altijd wel een vast schema gehad ondanks de bv, en ik vind het ideaal..geeft je toch een beetje regelmaat en duidelijkheid..

Maar fleur kwijlt eigenlijjk nauwelijks..:D gelukkig maar ze heeft dan mook nog helemaal geen tandjes!!

Liefs Liesbeth
Mama van Fleur van alweer 6 maanden..(foei wat gaat de tijd toch snel, en wij zitten nog steeds op het zwforum..:S)

Joost is ook geweest afgelopen maandag. Hij weegt 7280 gram en was 68 cm.

Hij krijgt nog zon 8 bv per dag. En we zijn voorzichtig begonnen met bijvoeding (gisteren en vandaag paar theelepeltjes worteltjes)

Maar de hoeveelheden die jullie kindjes krijgen, jee, daar zijn wij echt nog lang niet.

Terug
Bovenaan