CB geweest

het verschilt wel echt wat cb adviseren zie ik wel...maar goed ligt ook er aan je kind...elk kind is weer heel anders..!!!
Maar wat groeien ze allemaal hard..!! Echt heel bijzonder...ben benieuwd 31 okt..:D

@moonpoontje: Klopt dat weet ik, maar Quinn was er wel eerder aan toe, dus we zijn voorzichtig begonnen. ook in overleg met de arts.
Yordi( mijn oudste) heeft ook eczeem en die is daar nu bijna vanaf. Tenminste het gaat nu al bijna een jaar goed met zijn eczeem. We zijn pas vorig jaar echter gekomen dat mijn man een vorm van eczeem heeft.Want we vroegen ons al af hoe het dan kwam dat yordi wel een erfelijke vorm van eczeem kon hebben. Want bij Yordi is het ook begonnen toen hij bijvoeding kreeg. Quinn heeft gelukkig helemaal nog geen reactie erop gehad. En hopelijk blijft dat ook zo.

Wij moeten 30 september met Marit naar het cb toe. Marit is morgen 25 weken en volgens mij weegt ze al over de 9 kg. Ik weeg haar af en toe op onze eigen weegschaal. Die is natuurlijk niet zo betrouwbaar. Ik noem haar nu voor de grap Mega Marit.
Ons schema is nu.

07.30u 200cc melk
09.30u 1/2 potje fruit
11.30u 200cc melk
15.30u 200cc melk
17.30u 1/2 potje groente
19.00u 200cc melk met 2 eetlepels rijstebloem

Jeetje wat is Rodin een reus ;) Die zijn eigen lijn volgt...haha wat een dooddoener.
Wij moeten vrijdag weer naar het cb, maar ik weet wel dat Olivia echt niet zo lang is of zoveel weegt als Rodin. Ik gok rond de 68 cm.

Wij hebben dit schema:

8.00 uur 230 cc melk
12.00 uur 230 cc melk
16.00 uur 2/3 (6 maanden) potje groente (of fruit) met daarna 130 cc melk.
19.00 uur 230 cc melk met rijstebloem

Terug
Bovenaan