cb geweest

ik moet 21 september naar het cb toe met onze kleine man lanney, hij is morgen 6 maanden en krijgt van ons. 4 voedingen waarvan 'smorgens papfles en savonds bordje pap want hij wilt dan geen fles maar wel pap van een lepeltje. ook krijgt hij fruit en groente sinds hij 4 maanden is. en zijn sinds 3 dagen begonnen met brood geven en dat vind hij heerlijk.

Sven is vandaag helemaal goed gekeurd! Ligt qua ontwikkeling zelfs iets voor. Dus dat geeft een goed gevoel.
Onze reus is 74 cm en precies 10 kg! Jaja... helemaal aan de bovenste lijn dus. Een joekel van een zoon dus en die kan een stootje hebben. Was verder geen probleem. Hij was sinds de vorige keer al een beetje gestabiliseerd, dus dat is helemaal mooi.
Bij mijn dochter vond ik het al snel gaan maar Sven is met 6 maanden net zo lang en zwaar als Loïs bij 9 maanden....

ben inmiddels ok met mijn zoontje naar het cb geweest. hij weegt 8700 gram en is 71 cm.
hij zit tegen de bovenste lijn aan.
hij krijgt nu nog 3 flessen per dag. een rijstewafel. brood. fruithapje en groentehap en hij doet het er goed op.

Terug
Bovenaan