CB ovulatietest negatief maar wel vruchtbaar slijm

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus. Getest met Clearblue ovulatietest vanaf dag 9, volgens gebruiksaanwijzing. Nog geen positieve test (ik heb de testen voor 4 dagen vruchtbaarheid, smiley en knipperende smileys).</p><p>Ik heb al wel een paar dagen vruchtbaar slijm. Kan het zijn dat mijn eisprong nog gaat komen of moet ik vertrouwen op wat je ziet aan het cervixslijm? Normaal heb ik cyclus tussen de 28-30 dagen.</p>

Hoi,
Het kan zijn dat je eisprong nog moet komen.
Test je wel in de middag of avond?

Ik zou bij Etos of Kruidvat nog wat goedkopere halen zodat je toch nog even kan blijven testen.
Je eisprong zou normaal nu ongeveer moeten zijn aan de hand van je cyclus.

Maak het toch maar extra gezellig op deze hete dag haha.
Aan het slijm vind ik ook dat je het erg goed kan zien.
Wanneer begon dit en wordt het steeds 'erger'?

Dank Niempje! We maken het zeker gezellig haha, want het slijm laat inderdaad goed vruchtbare dagen zien. 
Alleen word ik dan toch beetje onzeker omdat de Clearblue test (moet je met ochtendurine doen) steeds negatief blijft. Dus ik vertrouw nu maar op het slijm denk ik..
Slijm heb ik sinds dinsdag/woensdag. Nog niet heel veel, maar wel opvallend anders en duidelijk wel het doorzichtige met draden (sorry voor deze informatie...)

Hoi ChMC, 
Ik had dit slijm 4 dagen na mijn positieve ovulatietest, en ben nu 10 weken zwanger. Hoop dat dit voor jou ook zo mag zijn ! 

Gefeliciteerd Dako!
Niet duidelijk of het slijm altijd voor of na de eisprong is..? En weet iemand of het mogelijk is dat een ovulatietest niet goed werkt of je LH waarde te laat is om te detecteren?

Heb zelf ook met ovulatie testen gewerkt maar heb echt nooit een streep gezien erop. Snapte er niks van dus heb ze de deur uit gedaan haha. Ben toen ik ermee stopte ook zwanger geworden.

Na je eerste zwangerschap is het slijm ook echt veel duidelijker.
Dit is natuurlijk bij iedereen verschillend maar zo ongeveer 4/5 dagen voor je eisprong begin je slijm te verliezen.
Wanneer je eisprong nadert heb je met afvegen echt het idee, halleluja whaha.

Het kan dus zijn dat je eisprong wat later is.
Vanavond, zondag ochtend en dinsdag ochtend gezellig maken ;-)

Haha mooi! Duidelijke antwoorden. Het kan dus zijn dat ovulatietesten bij sommige mensen gewoon niet werken? Zelfs een 'goede' als Clearblue dus niet? Of eisprong komt later, dat kan ook nog.
Wij blijven het inderdaad gewoon maar gezellig maken deze week, dan weten we iig dat we de eisprong niet missen.

Ik heb ook een tijd getest met clearblue en kreeg geen smileys. In november Tegelijk getest met sensitest en die werden wel positief.  

Terug
Bovenaan