CB ovulatietest negatief maar wel vruchtbaar slijm

Hallo! Ik heb op 9 juli mijn laatste menstruatiedagen gehad na stoppen met de pil. Nu wachten hoe regelmatig mijn cyclus is! Als ik een regelmatige cyclus zou hebben zou ik net mij ovulatie hebben gehad maar ik test steeds negatief (héél vaag streepje op action ovulatietest). Wel de laatste dagen wat meer afscheiding gehad en vandaag ook weer. Zou het erop kunnen duiden dat mijn ovulatie toch nog moet komen? 

[quote quote=10226946]Haha mooi! Duidelijke antwoorden. Het kan dus zijn dat ovulatietesten bij sommige mensen gewoon niet werken? Zelfs een ‘goede’ als Clearblue dus niet? Of eisprong komt later, dat kan ook nog. Wij blijven het inderdaad gewoon maar gezellig maken deze week, dan weten we iig dat we de eisprong niet missen.[/quote]
Kan idd maar denk zelf dat je eisprong nog moet komen en ze dus nog niks hebben 'gevonden'.
Eigenlijk kun je niet veel met maar 4 testen en volgens mij zitten er bij een ander merk ook veel meer in.
Want nu krijg je dus de twijfel wanneer je eisprong dan moet zijn.
Als je wil blijven testen dan zou ik goedkopere halen en nog testen tot je een positieve krijgt. Of niet als het net zo is als bij mij..
Succes en ik hoop dat het snel mag lukken voor je :)

@Niempje ik heb na mijn bevalling dus ook dat ik veel meer slijm zie terwijl ik dat voorheen nooit zag. Heb de afgelopen maand heel veel met cb testen gedaan met de hoge vruchtbaarheid en piek vruchtbaarheid.. Maar ik bleef maar hoge vruchtbaarheid of dus helemaal niks een rondje. Ik heb geen idee of ik dus wel een eisprong heb gehad of niet... Ik geef nog borstvoeding dus het kan ook dat het er niet is maar vind het dan zo gek dat ik wel dat slijm echt had.. Ik heb twee weken achter elkaar wat ander slijm gehad...eerst heel nat en daarna dat je er draden van kon trekken. 

Terug
Bovenaan