cb verhaal, wat vinden jullie???

Bedankt voor de reacties,
Lynn krijgt nog 1 of 2 voedingen van mij, en de rest is fles en andere toestanden.
Gister heb ik voor haar panga en zalm en broccoli en wortel en bloemkool gemaakt a la Rapley, ze heeft denk ik wel wat gegeten, maar het is meer spelen wat ze er mee doet.
Ik wil haar sowieso geen vlees geven voor het jaar, dus wordt lekker vis, gelukkig vinden wij dit zelf ook lekkerder dan vlees.
Yoghurt vindt ze echt niet lekker, is veel te zuur, maar we blijven proberen en dan maar even geen danoontje.
We gaan dadelijk even slapen, en dan krijgt ze straks nog kersen, zonder pit uiteraard.
En vanavond krijgt ze gekookt aardappeltje met erwten en wortelen, bleh, eet ze dan samen met mijn man.
En een panga of zalm erbij, weet het nog niet.
Nou gaan we want ze is het er echt niet meer mee eens.
DoeiX

Yoëll vind yoghurt ook niet te pruimen hoor.
Ik geef hem half yoghurt, half vanille vla en dat gaat er zo in.
Hij eet dit met meer smaak dan een yogolino.

Even een snelle reactie (weinig tijd). Bij sommige bekend Meike heeft ook duidelijk een ander tempo en neemt dus de tijd. Ik noem haar niet LUI want ik zie een ander tempo. Meike heeft 1x fysio gehad. Waren goede tips en ik zie door de juiste stimulering wel een snellere ontwikkeling. Ze heeft ook een hekel aan op haar buik liggen maar het grappige is is dat ze in haar slaap op haar buik draait . Ze wilt ook vaker zo in slaap vallen. De fysio constateerde nog slappe buik en beenspieren. Door met je hand onder haar billen haar te laten afzetten op je schoot, bank of grond ontwikkelt ze die. Ik zie vooruitgang. Maar nu pas en ze is over twee week een jaar. Als ik lees wat de andere kindjes doen en wat onze eerste presteerde (alls voor eerste jaar doen) krabbel ik weer achter mijn oor MAAR ik bedenk ook meteen dat het wel komt. Niet vanzelf want dat geloof ik niet in maar wel door sturing en prikkeling. Ze zal ineens een sprong maken en dat komt echt wel door wat je allemaal met haar doet. Nou goed, ik hoop dat je hier iets aan hebt wil je meer van me weten dan lees ik dat wel, ik lees regelmatig en als ik een bui heb reageer ik mij suf.
Succes
Renske mv Isa&Meike (12/07/06)

Ik vind het eigenlijk ook vrij normaal dat ze willen uit zoeken hoe het komt dat ze nog zo weinig doet en onder neemt.
Ieder kindje is anders, maar Joëlla is echt actief, en doet en onder neemt veel.
En ik denk ook dat je eens moet gaan proberen om haar s'avonds een warme maaltijd te geven i.p.v een broodje, kinderen hebben ook die voedingsstoffen nodig die in de warme maaltijd zitten.
Ik zou als ik jou was het laten onder zoeken, als er wel wat uit komt weet je tenminste waar daar de oorzaak van is, als er niks uit komt weet je ook dat het goed zit en dat ze gewoon een laat bloeiertje is, zo zie ik het persoonlijk.
De keuze is aan jou natuurlijk hihi.

Groetjes Sbina Mama van Joëlla.

Waarom wil je nog geen vlees geven?
Daar zitten goede bouwstoffen in, die ze goed kunnen gebruiken.
Met deze leeftijd kun je ze alvast laten wennen aan het mee eten met jou aan tafel.

Terug
Bovenaan