CB weken indicator

<p>Hi ladies, </p><p>Vandaag 6+1 weken zwanger. Vorige week deed ik CB weken indicator en deze gaf 3+ aan.</p><p>Daar ik eerder een mk heb gehad best weer onzeker en dus weer getest(niet handig want zit nu nog meer in de zenuwen). Vandaag deed ik weer een CB en deze gaf nu 2-3 aan. Minder dus als vorige week.. Was wel met lichte urine, maar in mijn beleving vorige week ook.</p><p>Iemand goede ervaring ondanks dat de weken indicator terug liep? Ik ben door de dag heen nog wel steeds wat misselijk, maar af en toe ook beetje buikpijn. Zelf ben ik bang dat het week een mk gaat worden ?</p>

Helaas geen goede ervaring mee. Bij mij was het ook zo, liep de CB terug en dit liep uiteindelijk uit op een miskraam. Maar dit wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is! 
Heb je beide keren met ochtendurine getest?

spannend voor je, wanneer heb je eerste echo? 

Oh bah ik snap hoe je je voelt. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik die precies hetzelfde als jij. Iedere week een test tot mijn eerste echo. Kijken of de streep nog net zo donker is. Ik ben ook zo bang dat het mis gaat. Ik doe alleen geen cb test, die vind ik te duur voor iedere keer. Dus ik kan daar geen advies in geven.
Sterkte en hopelijk zegt de test niks! Wanneer mag je voor je eerste echo? Hopelijk snel en stelt he dat wat gerust.

Bedankt voor jullie reacties! 
@maili mali, vervelend van je mk! Ik had de tests beide niet met ochtendurine gedaan. Dus misschien ligt het daar ook wel aan.
@kicky bavel; erg he die onzekerheid.. De cb had ik nog liggen, vandaar dat ik die had gepakt. Ik heb de 16e een afspraak bij de vk, dus hopelijk dan ook een echo. Hoever bij jij nu? 
Vanochtend een test gedaan voor moeders voor moeders. Die test knalde als nooit tevoren. Zelfs de k2v5 hebben nooit zo geknald. Probeer het nu naar naast me weg te leggen en afwachten tot vlgd wk donderdag (is het al bijna zover.... ??) 

Oh de 16de, dat valt gelukkig nog mee qua wachten! Ik heb mijn eerste echo pas een week later, 22 juli. Ben vandaag 6+4 zwanger dus we lopen ongeveer gelijk!

Leuk dat we ongeveer even ver zijn! ?
Ik vind het al lang duren tot de 16e en dan moet jij nog langer wachten.. Als de vk een echo maakt heb ik geluk, anders zal ik moeten wachten n tot ik bij t echocentrum terecht kan..
Wij hopen stiekem wel op n echo zodat we onze ouders kunnen verrassen met de foto. Mijn schoonouders zijn eind deze maand 45jr getrouwd en lijkt ons wel n leuk cadeau om dan te geven. 

Ik snap eerlijk gezegd niet dat er zo een grote verschillen zijn onder verloskundigen 
Als je nu 6 weken zou zijn, zouden ze al iets kunnen zien.. Ik zou bellen en vragen om een echo. 

Zelf ook eerder miskraam. Heb met 5, 8, 11, 14 en 16 weken een echo gehad. 

Succes!

@little girl, ik weet wel zeker dat ik een echo krijg de 22ste. Dat zei de vk bij het maken van de afspraak. Ik hoop jij ook de 16de!

@alleenmaarjongens, ja ik begrijp het ook niet. Had vorige week een kleine bloeding en toen was het nog te vroeg on iets te zien zei de vk. Nu zou het misschien wel kunnen maar heb verder geen bloeding meer gehad. denk dat ze standaard bij 8 wkn een echo maken en misschien alleen bij uitzonderingen eerder.

Terug
Bovenaan