CB weken indicator

<p>Hi ladies, </p><p>Vandaag 6+1 weken zwanger. Vorige week deed ik CB weken indicator en deze gaf 3+ aan.</p><p>Daar ik eerder een mk heb gehad best weer onzeker en dus weer getest(niet handig want zit nu nog meer in de zenuwen). Vandaag deed ik weer een CB en deze gaf nu 2-3 aan. Minder dus als vorige week.. Was wel met lichte urine, maar in mijn beleving vorige week ook.</p><p>Iemand goede ervaring ondanks dat de weken indicator terug liep? Ik ben door de dag heen nog wel steeds wat misselijk, maar af en toe ook beetje buikpijn. Zelf ben ik bang dat het week een mk gaat worden ?</p>

Helaas geen goede ervaring mee. Bij mij was het ook zo, liep de CB terug en dit liep uiteindelijk uit op een miskraam. Maar dit wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is! 
Heb je beide keren met ochtendurine getest?

spannend voor je, wanneer heb je eerste echo? 

Oh bah ik snap hoe je je voelt. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik die precies hetzelfde als jij. Iedere week een test tot mijn eerste echo. Kijken of de streep nog net zo donker is. Ik ben ook zo bang dat het mis gaat. Ik doe alleen geen cb test, die vind ik te duur voor iedere keer. Dus ik kan daar geen advies in geven.
Sterkte en hopelijk zegt de test niks! Wanneer mag je voor je eerste echo? Hopelijk snel en stelt he dat wat gerust.

Bedankt voor jullie reacties! 
@maili mali, vervelend van je mk! Ik had de tests beide niet met ochtendurine gedaan. Dus misschien ligt het daar ook wel aan.
@kicky bavel; erg he die onzekerheid.. De cb had ik nog liggen, vandaar dat ik die had gepakt. Ik heb de 16e een afspraak bij de vk, dus hopelijk dan ook een echo. Hoever bij jij nu? 
Vanochtend een test gedaan voor moeders voor moeders. Die test knalde als nooit tevoren. Zelfs de k2v5 hebben nooit zo geknald. Probeer het nu naar naast me weg te leggen en afwachten tot vlgd wk donderdag (is het al bijna zover.... ??)