CB weken indicator

Hoi! 

hier hetzelfde gehad met test van CB. Alleen bleef die van mij hangen op 2-3 weken en dat werd een miskraam. Maar inderdaad wellicht was je urine wat minder geconcentreerd.
de verloskundigen maken over het algemeen geen vroege echo's omdat het hartje rond 6,5 / 7 weken begint te kloppen. De kans bestaat dus dat Het hartje dan nog niet klopt en je dus nog niks weet. Nog even geduld, afleiding zoeken en voor je het weet kan je heen? 

Het zou kunnen betekenen dat je hcg aan het afnemen is en dit zou kunnen betekenen dat je een miskraam gaat krijgen. Ook heb ik begrepen dat hoe verder je bent hoe minder de testen ook weer kunnen worden, dus het hoeft niet gelijk een slecht teken te zijn.  Ik heb wel gehad dat ik positieve testen had en een week later niet meer en toen begon ik de zelfde dag nog krampen te krijgen en dag erna bloed verlies en was dus een miskraam dit was wel vroeg tussen week 4 en 5.  Maar het hoeft niets te betekenen als je testen verschillen dat komt wel eens vaker voor belangrijkste is zolang er geen mega krampen of bloed is is het goed. Maar ik kan me heel goed inleven in je gevoel ik ben nu weer tussen de 4 en 5 weken en heb ook neiging om vaak te testen ik heb inmiddels 4 miskramen gehad en 1 gezond zoontje van 2. 1 miskraam voor me zoontje en 3 miskramen na en nu gelijk weer zwanger na de vorige miskraam dus ik herken die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit en je hcg gewoon alweer aan het zakken is. ?

Het hcg hormoon blijft zich verdubbelen tot minstens 12 weken zwangerschap..

Tot dan ontwikkelen de organen zich en daar is het hcg hormoon voor nodig. Het is dus praktisch onmogelijk om een goede zwangerschap te voldragen waarbij  het hcg hormoon al afneemt bij 6/7 weken. 

Terug
Bovenaan