CB

Hoi,

ben net terug. De kleine woog precies 6 kilo en is 59 cm!! Een kilo aangekomen in vier weken....
De prikjes vielen erg mee, hij was al stil voor hij de tweede kreeg. Daarna was hij na 1 minuut stil! Onze oudste sliep altijd heerlijk na de prikken, ben benieuwd of hij dat ook doet.

Morgen naar de osteopaat, ik zal mijn verhaal dan weer vermelden!

Hoi hoi,

Vanmorgen weer naar het cb geweest voor de 2e ronde prikjes. Sofie is nu bijna 17 weken, weegt 6160gr. en is 65 cm. lang. Het prikken ging heel goed, ze gaf geen kik! Hopelijk dat het goed blijft gaan! De vorige keer had ze er erg last van en toen heb ik haar 's avonds een zetpil gegeven, toen ging het goed.
Vanaf nu gaan we ook stoppen met inbakeren, ze mag ivm koorts-gevaar toch 24 uur niet ingebakerd worden. Dus stoppen we er nu gewoon mee. Ben benieuwd hoe dit gaat!

Groetjes Marije

Wij mogen a.s. maandag voor de 2e keer.
Dan krijgt Isis in principe haar prikjes. Even overleggen, omdat ze niet helemaal fit is...
Op zich heb ik er niet zo heel veel moeite mee...
Het is ff een klein prikje (ja nu dus voortaan 2) en het is voor een goed doel....

Ik ben wel ontzettend benieuwd hoe ze gegroeid is.....

Gr. mama Peet

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag zijn wij weer naar het CB geweest met Micah (15-05-2008).
Hij woog 6460 gram en was 63,3 cm (bijna 17 weken / 4 maanden). Alles verder prima in orde!! Ook de spuitjes vielen deze keer gelukkig mee! Hij heeft maar heel even gehuild.

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Wij zijn vandaag weer bij het CB geweest.
Wat groeit hij hard!!! Celeno is prematuur (6 wk en een dag te vroeg) maar hij heeft alles ingehaald!
Hij is nu 3 maanden en 5892 gr en 60 cm!
Hij is dus ook helemaal niet meer te klein, maar zit al mooi in de curve.
Ook weer prikjes gehad en de vorige keer kreeg hij echt koorts, hoop dat het deze keer minder is.
We zien het wel, nu ligt hij iedergeval lekker te slapen.

xx

Hej!
Vanmorgen met Linde naar onze BarnavÃ¥rdcentralen geweest. Ze was lekker aangekomen. Nu 6,54 kilo. Ook is ze lekker de lengte in gegaan, naar 63 cm. Heerlijk   om te zien dat ze weer op de lijn zit. Ondanks dat ik weet dat kindjes schommelen, ben ik er toch weer blij mee dat ze terug is waar ze zijn 'moet'.
Volgende maand weer, dan is ze 5 maanden en krijgt de 2e vaccinatie. Alhoewel, als ik de topic lees over BMR, begin ik wel te twijfelen.....
Groetjes Pippi

He Linde pas met 5 maand 2e vaccinatie?

Hier (in nederland haha) krijgen ze met 2, 3 en 4 maand vaccinatie en dan met 11 en 18 maand weer.
Hoe zit dat bij jullie dan pippi?

Terug
Bovenaan