CB

Hoi
Ik ben vandaag met Ali naar cb geweest hij woog 7305 en zijn lengte 79cm .
hij is vrolijk maantje en eet goed zijn fruit en groente .volgende afspaak op 3 decmber als hij 9 maanden is . hoe gaat het met jullie en de kinderen ?
Groeten
Huda ali 7 maanden en 5dagen .
 
Hoi Huda,
Wat is Ali enorm lang zeg! Dat word een grote kerel hihi. Leuk hoor. Wij hebben 28 oktober de 9 maanden check up. ben benieuwd!
Liefs,
Mar (januari forum)
 
Hi Huda,

Ik schrok ook al van de lengte!
Isa is nu 66 cm en weegt 6.2kg. Een heel klein fijn meisje. Maar dat geeft niks voor een meid.

Gr. Tamara.
 
Ik dacht al Huda! Dat is een flinke boy!
Op de een of andere vreemde manier ben ik met Luuk met 6 mnd naar het buro geweest en hoef ik pas in november weer met 9 maanden. Ach ja, gelukkig doet ie het allemaal goed, maar ben erg benieuwd hoe lang hij nu is en hoe zwaar....
Hij heeft inmiddels maat 80 aan.....oeps...... waar gaat dat heen???? Hij zal zeker nog geen 70 cm zijn hoor, hij zal de ruimte ook wel erg in de breedte vullen, hahahahaha! Hij is nogal uit de kluiten gewassen namelijk ;-)
Maar goed, dat misstaat een jongen niet he.

Groetjes Suus
 
Mijn dochter is 10 mnd en weegt ongeveer 10 kilo en heeft ook maat 80 aan. Zelfs af en toe 86, maar dat zijn dan wel verwassen kleertjes van haar grote zus... die zijn waarschijnlijk inmiddels wel tot maat 80 gekrompen.
 
Terug
Bovenaan