cellulitus

Hallo allemaal,
Ik heb altijd wel een heel klein beetje een sinaasappelhuidje gehad maar het loopt sinds ik zwanger ben echt helemaal uit de hand en ik weet niet of ik er iets aan mag doen (qua beweging dan he?) Ik drink veel water en eet genoeg fruit maar beweeg wel veel minder, zijn er bepaalde oefeningen waarmee je je benen weer strakker kunt maken, want ik durf zo straks niet uit de kleren van de zomer!

 
Beweging helpt volgens mij niet erg tegen cellulitus, meer je voeding. Dus als je voeding goed is dan heb je gewoon pech gehad. Als je daardoor niet uit de kleren durft dan blijf je toch in de kleren! Als je zwanger bent kun je ook striae krijgen, dit gaat nooit meer weg. Of een keizersnede, ook een blijvend litteken, hangtieten of hangbuik of wat dacht je van verzakkingen, ook vaak blijvend alleen niet zichtbaar.
Kom op wat kan jou het schelen. Als je uiterlijk het belangrijkste is dan had je beter niet zwanger kunnen worden. Als het warm wordt doe je gewoon minder kleren aan en trek je gewoon niks aan van andere mensen!
 
Tja, ik wacht gewoon op iemand die tav mijn problematiek wel een nuttige tip heeft. Met 30 graden in een lange broek moeten lopen gaat me wat te ver. En ik geloof niet dat ik heb verteld dat mijn uiterlijk het belangrijkste is, maar ik wil er graag nog wel een beetje behoorlijk uit blijven zien en dat moet ook kunnen volgens mij!!

Dus wachten we nog even op een antwoord!
 
hellaas kan je er weinig aan doen als je striea krijgt is dat niet omdat je dus minder beweegt ofzow maa omdat je er aan eg voor hebt om t te krijgen
sporten kan misschien helpen maar dacht dat smeren helemaal geen nut heeft want je huis is al gescheurd en dat kan je dus niet meer aan elkaar maken door te smeren je zou misschien als je gaat zwemmen een pareo ofzow iets dragen (hoop dat je snapt wat ik bedoel)
verder kan ik zo123 niets bedenken
succes ermee en maak je niet druk om wat die ene zegt
 
Veel water drinken, maar dat doe je al, en bewegen (zwemmen, fietsen, wandelen). Je krijgt cellulite (even technisch: cellulites is een hele ernstige ziekte. Sinaasappelhuid heet officieel Cellulite, maar iedereen noemt dat foutief cellulites) omdat de "afvalverwerking" niet goed werkt. Bewegen stimuleert dit. Ook masseren is hier erg goed tegen (niveau heeft een hele handige douche zeep in een fles met massagekop!!!!). En wat betreft uit de kleren gaan in de zomer: pas je wel goed op met de zon. Ik weet niet of je het weet, maar als je zwanger bent heb je een grote kans op zwangerschapsmasker door de zon. Dat zijn donkere pigmentvlekken die heel lang blijven. Soms echt vele vele maanden na de bevalling!! Pas dus goed op. Succes met alles en veel plezier met je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan