Cervixslijm en ovulatietest...?

<p>Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en of ervaring.</p><p>Gister had ik rond 12.45 een knaller van een ovulatietest, zelfs nog nooit eerder zo'n mooie test gehad van action. En ik was verbaasd want de dag ervoor had ik echt een minimaal streepje! Dus wij zijn extra gezellig gaan doen. </p><p>Ik had mijn vruchtbare slijm nog niet gemerkt maar ik dacht misschien door de sex dat dit niet op was gevallen.</p><p>Ze zeggen dat 20 tot 48u na de positieve test je eisprong is, maar nu merk ik vandaag plots meerdere keren dat het cervixslijm naar buiten komt. Ergggg rekbaar en doorzichtig. Internet is hier zo vaag over, ik lees vanalles van dat dit slijm 3dagen voor de eisprong komt of dat het na dit slijm nog 48u kan duren....</p><p>Maar als ik gister al vroeg op de dag zo'n knaltest had kan het nu toch niet nog 3 dagen ofzo duren.</p><p>Wat denken/vinden jullie. </p><p>Dit was mijn test gister middag</p><p>https://www.mupload.nl/img/1suns55ewuux.jpg</p><p> </p>
 
Hoi Farru, 
ik begrijp jou heel goed want ik heb daar ook last van. Ik (denk) dat ik mijn eisprong dinsdag 17e had, maar nog steeds rekbaar slijm. Ik weet niet of dit normaal is en wat dit kan betekenen.. 
ik lees mee..
 
Rot is dat he! Denk je eindelijk te weten hoe het ervoor staat en dan weet je nog niks eigenlijk.... doe jij ook testen? 
Ik denk dat mijn eisprong dan vannacht of morgen is. Dat was volgens de app wel de verwachte datum en in mijn cyclus is het netjes dag 15 morgen. Maar omdat ik gister al die knaltest had en vandaag pas slijm ben ik even in de war...
 
Oh ja die onzekerheid bah.. wij zitten nu in ronde 6. Wel altijd idd ovutesten gebruikt maar deze maand niet.. ik heb het gevoel dat de ovutesten bij mij niet kloppen ofzo.. vgsm krijg je al rekbaar slijm voor je eisprong toch? Na je vruchtbare periode niet meer dacht ik..
 
Wauw knaltest!! Ik denk dat het klopt hoor, je hebt 24/48 uur na de knaltest je eisprong, en dat klopt precies met het slijm. Ik ga duimen voor je
 
Ik snap het slijm de laatste keren ook niet echt meer. Ik had de laatste keer al 5/6 dagen voor mn eisprong dat slijm. Heb toen ovulatie testen gebruikt dus eisprong goed kunnen meten. Maar kan dat ook zoveel dagen ervoor?
 
Als je een positieve test heb, springt je ei binnen 48uur.
Ik heb zelf meestal 3/4 dagen voor de eisprong meer slijm & 2 dagen erna ofzo. (Eisprong is bij mij wisselend)
Maar als je hebt gevreeën kan het misschien ook sperma zijn van je partner. Althans dat denk ik soms.
 
Die test is igg positief!!! 
 
Terug
Bovenaan