Cervixslijm en ovulatietest...?

Gebruiker, je kunt inderdaad vanaf 4 tot 5 dagen voor je eisprong rekbaar slijm hebben dat steeds dunnen zal worden met een hoogtepunt 1,2 dagen voor de eisprong. Daarna loopt het weer snel af. Omdat ik normaal begin met ovutesten als ik mijn slijm opmerk was ik nu echt verbaasd dat ik de dag na een super lh piek alsnog flink slijm had. Het enige wat zou kunnen is dat je je ei alsnog later hebt gehad. 
Olifantje, als ik vandaag mijn temperatuur erbij pak is het me weer duidelijk. Eergister mijn knaller van een test, gister de hele dag slijm en vandaag is mijn temperatuur van 36.2/36.3 naar 36.7 gegaan. Ik had dus het slijmverlies echt vlak voor of op mijn eisprong want de temperatuur stijgt ook pas na 12-24uur. Dus een hele duidelijke curve dit keer. Mijn eitje is dan gister avond of vannacht gesprongen.
Helaas lukte het mijn man niet meer om wat extra zwemmers achter te laten gister en vanmorgen ook niet. Dus ik hoooop dat het klussen Donderdag en Vrijdag voldoende was. Op naar het wachtbankje.
PatriesN, ja dat kan zeker. Ik las op zozwanger dat dit ook aan de leeftijd kan liggen. Ik ben 29 en heb het slijm 3 dagen en echt de slijmprop met rekbaar slijm 1 dag voor mijn eisprong.
 
Dankje voor de info. Ik heb altijd heel erg buikpijn als mijn eisprong is, dus als de rest een knal streep geeft.  Maar is dan dus ook mijn 3eisprong of is dat dan dus 48 uur daarna  maar de buikpijn is na de dag van de knaltest ook weer weg. Waardoor komt die buikpijn dan als de eisprong dan eigenlijk  binnen 48 uur is? 
 
Ik begreep ook nooit waar die buikpijn vandaag kwam.het is dus je "ei" dat wil gaan sprong en zeer doet. Het eitje groeit en dat geeft spanning, daarom heb je dus die pijn! Wanneer hij gesprongen is voel je vaak die pijn ook niet meer. De ovulatie testen, testen te lh piek en die is dus het hoogste wanneer hij bijna gaat springen.
@Farru, maar dat is super positie! Ik hoor eigenlijk ook meer positieve verhalen als je voor de eisprong seks hebt gehad, dan liggen ze letterlijk al te wachten. Dan wanneer je je piek hebt, stel je ei springt al vlak na de piek en je zwemmenrtjes zijn er nog niet is het te laat!
 
Ik heb geen ervaring met de buikpijn. Ik voel helemaal niets! Behalve dat ik altijd een paar keer een flinke veeg slijm verlies en dan weet ik dat het ergens staat te gebeuren. 
Olifantje, ja? Ik weet het nooit zo goed het voelt dan alsof ik het belangrijkste moment weggooi zeg maar. Maar inderdaad na de sex moeten de zaadjes ook nog 12 tot 24uur zwemmen. We wachten af.
Hopelijk allemaal een positieve test deze ronde 
 
Terug
Bovenaan