Cervixslijm of sperma??

<p>Hallo dames,</p><p>ik heb eigenlijk nog een vraagje. Even kijken als jullie dit ook gehad hebben. Zondag had ik rekbaar slijm beetje maar was het echt heel erg crème van kleur. Gister ochtend hebben mijn vriend en ik seks gehad. Savonds ging ik naar de wc en bij het afvegen heeeel veel afscheiding. Ging toch maar even op onderzoek uit en het was echt doorzichtig glibberig en je kon er draden van trekken. Zou dit dan mijn vruchtbaarslijm zijn of kan het ook dat dit sperma is wat er uit komt?? </p><p>Dankjewel alvast </p>
 
Kan dat dan ook zijn dat dat maar een dag is? En dat ik dit alleen heb als het eruit komt met na de wc gaan en niet als ik aan mijn baarmoederhals voel? 
 
Slijmerige afscheiding duurde bij mij ook maar 1 dag, bij het afvegen als ik naar de wc was gegaan. En dan vaak maar 1 of 2 keer op deze dag, dus niet de heel dag door. Heb zelf nooit aan mijn baarmoederhals gevoeld dus dat weet ik niet. 
Als het zo veel is en het is rekbaar is het in ieder geval zeker geen sperma. 
 
Hoi vogeltjee,Als ik het zo hoor dan denk ik dat het je cervixslijm was. Ik had dit vorige cyclus voor het eerst. Ik had het gevoel alsof ik ongesteld werd omdat ik iets voelde lopen. Het was best veel en elastisch. Gezien mijn cyclus had ik de dag hierna mijn eisprong en 14 dagen later ben ik ongesteld geworden. Dit was overigens mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil. Als je over 14 dagen ongesteld wordt dan weet je dat het inderdaad je cervixslijm was en je eisprong hebt gehad.Groetjes 
 
Heb die dag ook krampjes gehad onder in mijn buik. En rechts in mijn lies. Dag of twee dagen ervoor crème afscheiding en vandaag weer crème.Heb zaterdag, zondag en gisterochtend seks gehad. En savonds merkte ik het slijm op. Dan zou ik met de seks wel goed zitten lijkt me toch? En zou ik dan nu mijn eisprong als gehad hebben of zou die dan nog moeten komen? Vind het toch allemaal gek hoe het vrouwen lichaam werkt haha!
 
Als ik het zo hoor dan denk ik echt dat je rond je eisprong zit maar qua slijm lees ik ook verschillende dingen. De 1 heeft het ervoor en de ander na de eisprong. Bij mij was het 1 dag ervoor. Ik heb die week ook hele gevoelige tepels. Dat wordt dus 2 weken afwachten voor je en wie weet is het wel gelukt :)
 
Terug
Bovenaan