Cervixslijm of sperma??

Mijn cyclussen na stoppen met de pil waren: 27,27,38,36,33.. dan zou deze cyclus ineens wel weer een stuk korter zijn.de dag voor het rekbare slijm ben ik ook niet fit geweest. Veel na de wc geweest voor de grote behoefte. Wat misselijk en hoofdpijn met vlagen. De dag erop in de ochtend ook nog last van maar in de loop van de dag werd het beter. 
 
Sorry voor het tweede bericht dat zich nogmaals herhaalde had even niet gezien dat hij wel geplaatst was. Even afwachten inderdaad ben beneiuwd. Hoop natuurlijk op een wat kortere cyclus. 
 
Op mijn werk ging ik vandaag naar de wc en zag een klein lijntje bloed in mijn string. Had vanmorgen ook beetje last van mijn buik. Zou het daarmee te maken hebben ?
 
Het zou verschillende dingen kunnen zijn denk ik. Kan ook een innestelingsbloeding zijn. Denk dat er niets anders op zit dan afwachten of je menstruatie volgt of uitblijft 
 
Ja je lichaam houdt je soms erg voor de gek :) weet niet of je er ook heel erg mee bezig bent? Ben wel benieuwd wat het nou was! Wordt vast vervolgd over 14 dagen 
 
Jaa zo over de dag heen en alles valt het eigenlijk wel mee. Het is gewoon wat ik zie en dan ga ik me wel dingen afvragen. Vind het ook gewoon erg leuk om er dingen over te lezen. Het heeft bij ons niet perse haast het zou gewoon leuk zijn als het nu eens zover zou zijn. We zullen het zien
 
Terug
Bovenaan