Ik kijk altijd op de site fertilityfriendcom.
hierin staat dat je diverse soorten slijm hebt.
Taai gelig slijm
creme achtig romig slijm (alsof we het over pudding hebben ha ha ha)
eiwitachtig slijm
Het is heel verschillend wat je wel of niet krijgt, maar het slijm moet eerst veranderen om de zaadcellen te laten overleven voor de bevruchting.
Ik heb dus begrepen dat je eerst afscheiding krijgt en daarna de eisprong.
Ik heb dat bij mij aan de hand van het temperaturen ontdekt. Toen bleek de eisprong direct na de taaiige afscheiding te komen.
Tja en dus afwachten maar.........
wij doen het in die periode gewoon iets gerichter, desnoods een dag langer dan ik denk dat de eisprong is geweest.
Volgens die site is de kans op een zwangerschap na gemeenschap in de 6 dagen voor de eisprong en 1 dag na de eisprong het grootst.
Dus........
en nu maar afwachten of het gewerkt heeft. Zit nog in ronde 1.
hierin staat dat je diverse soorten slijm hebt.
Taai gelig slijm
creme achtig romig slijm (alsof we het over pudding hebben ha ha ha)
eiwitachtig slijm
Het is heel verschillend wat je wel of niet krijgt, maar het slijm moet eerst veranderen om de zaadcellen te laten overleven voor de bevruchting.
Ik heb dus begrepen dat je eerst afscheiding krijgt en daarna de eisprong.
Ik heb dat bij mij aan de hand van het temperaturen ontdekt. Toen bleek de eisprong direct na de taaiige afscheiding te komen.
Tja en dus afwachten maar.........
wij doen het in die periode gewoon iets gerichter, desnoods een dag langer dan ik denk dat de eisprong is geweest.
Volgens die site is de kans op een zwangerschap na gemeenschap in de 6 dagen voor de eisprong en 1 dag na de eisprong het grootst.
Dus........
en nu maar afwachten of het gewerkt heeft. Zit nog in ronde 1.