Cetrotide.....?

Gisteren weer een FM gehad en na enig zoekwerk vond de gyn er eentje van 13 a 14 mm. Te klein om vrijdag de IUI te doen! Ik moet nu dus de Menopur blijven prikken tot zaterdag, zaterdag de pregnyl en maandag de inseminatie. Daarnaast moet ik nu elke ochtend cetrotide spuiten om ervoor te zorgen dat het eitje zich alleen los laat met de pregnyl! Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, iemand anders wel?
Ik kan gelukkig tegen naalden, maar wat een gedoe!

Maandag dan maar IUI nr. 5......

Succes meiden! Xx

Ik heb voor mijn ICSI behandelingen ook Cetrotide moeten spuiten. Dat wordt gebruikt om een voortijdige eisprong te voorkomen.

Succes maandag!

Wauww succes!! Goed dat ze ervoor gaan zorgen dat je ei blijft zitten!! Ik zal voor je duimen dat het goed gaat!! Hoe gaat ie verder me je?? Ik weet zaterdag of IUI4 gewerkt heeft. Denk van niet alles is zoals altijd al... Dus ja..
Verder hier alles rustig, denk vast na over IVF en gaan daar ook als dit mislukt is vast gesprek over plannen denk ik... Heb weer een zwangere collega, maar ook een minder die is met ontslag.. Dat scheeld. Een van de zwangeren doet mee met moeders voor moeders 'voor mij' dat is wel lief!!

Nou meiss hou ons op de hoogte!! Liefsss!!

@PrinsesL Spannende dag voor jou morgen! Er brand een kaarsje voor je... Hoop, hoop!

Hier alles wel oke, even weer wat spanning voor maandag en de komende 2 weken ;) Wij denken ook na over IVF, hierna nog een poging dus het komt akelig dichtbij! Wat lief van je collega trouwens! Ze helpt zo ons allemaal.. Top!

Laat even weten hoe het allemaal verloopt! Nogmaals succes! Liefsss!

Ook hier een kaarsje aan :D Hoop dat we snel van deze ellende af zijn..!! Had vandaag zooooo'n lief meisje aan de deur voor Sint Maarten. Zucht, ik wil dat ook!
Nou meiss duim voor je!! Ik verwacht zelf morgen eigenlijk ongi te worden maar ja weet niet zeker natuurlijk. Geen bloed geeft dusver moed!

Denk aan je! Liefs xxx

Oh nou kan nu al wel met zekerheid zeggen dat ik morgen of vannacht ongi ga worden.. Heb al bruine afscheiding en daar begint het altijd mee... Kut... Nu al pissig... Hopen dat er morgen iemand solidair mee kan zuipen..

He, verdorie! Heb even een grotere kaars gepakt, misschien dat nog helpt?!

Aaah, lief! Had vandaag een babytje in m'n armen, zag mezelf in de spiegel. Even lastig, hoor.... Volhouden, meis! We gaan samen door! En anders morgen heel veel zuipplezier ;)

Liefsss xx

Hoop dat die kaars nog helpt... Hoop ik ongelijk heb maar ben bang van niet.
En idd best confronterend om jezelf met een baby in je armen te zien. Krijg er gewoon natte oogjes van.. Pfff, ik hoop zo dat het einde van het wachten in zicht is..

Veel Liefss! X

Terug
Bovenaan