Cetrotide.....?

Fijne gedachte! Ik neem een shotje voor iedereen..! En jaa drank is niet goed wanneer je zwanger wilt worden maar ik drink al bijna niet zolang we bezig zijn dusssss nu mag ik!!!!!!!

Jups het is doorgebroken vanmorgen... Pijnlijk moment weer... Vriendje wil al dat ik wanneer we alles hebben gedaan een ander zoek omdat het dan misschien wel lukt.. Erg dat hij daar aan denkt! Ik blijf bij hem met of zonder kids.. (hij is ouder dan dat ik ben daarom zei hij het ook..)

Naja, the party is on vanavond!!

Liefss

Wij proberen al bijna 4 jaar zwanger te worden en in 't begin heb ik me strikt aan de regels gehouden, maar op 'n gegeven moment denk je; ik heb ook nog 'n leven naast het zwanger worden. Genieten van de gezellige momenten is ook belangrijk en (ze zeggen) dat het helpt... ;) En nog 'n theorie; hoeveel vrouwen raken zwanger na 'n avondje flink doorzakken??? Lekker genieten vanavond!! :) :)

@ PrinsesL, mijn vriend begint daar nu ook al over! Zou er iets in de lucht zitten? Haha! En wij staan nog maar aan het begin van de behandelingen.

Wel balen, zeg. Ik drink vanavond lekker een glaasje met je mee. Heb vandaag mijn ei als het goed is, dus kan nog net! Bovendien schijnt het de eerste 2 weken nog niet veel uit te maken, zolang je de alcohol maar binnen de perken houdt.
Ben er ook mee gestopt om alles maar te laten. Als ik zwanger ben, kan ik het lang genoeg laten staan!Vanavond dus een (toch maar 1, je weet het nooit) wijntje bij de kaasfondue!

Liefs Daisy

Wat een lieve vriendjes hebben we toch :) Hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de drankjes en er een gezellige avond van hebben gemaakt! Ik heb gisteren mijn laatste prikken gezet en wacht op morgen. We hebben deze hele week niet kunnen klussen, dus mijn ventje ontploft bijna, hahaha!!

Veel liefs xx

Jaa het is zo fijn om elkaar hier te hebben! Iedereen snapt elkaar en is lief voor elkaar zo fijn!
Drankjes van gister zijn wat mislukt, triest thuis zitten drinken. Niemand ging weg...

@daycey sneu he voor onze mannetjesss!

@Star ga keihard duimen voor je!!! Ook voor de andere dames natuurlijk!!!

Liefsss

Terug
Bovenaan