chagerijnig!!!

Nou, ze was me toch chagerijnig gisteren, niet normaal!!
Ze is na de fles van 12.00 uur nog een hele tijd vrolijk geweest. Toen ze moe werd in bed gelegt en toen begon het!! Schreeuwen!!! Een hele tijd vanalles geprobeerd en toen toch maar weer eruit gehaald (normaal slaapt ze echt super goed!!). Toen fruithap gegeven (eerste keer!) en dat vond ze wel even erg interessant dus toen was ze weer even heel vrolijk. Na de fruithap was weer niks goed. Uiteindelijk in de wipstoel voor de tv  was ze even tevreden. Daarna weer een fles gegeven om 16.00 (ze was kapot!) en toen meteen naar bed...schreeeuwen!!! pffffff na een tijd er maar weer even uitgehaald want ze was zichzelf helemaal boos aan het maken. Even geknuffeld en toen weer terug naar bed. Toen heeft ze nog een paar keer gemoppert (niet gehuild) en toen is ze in slaap gevallen...
Maar toen was het intussen alweer bijna tijd voor de volgende fles!!!! Daar maar een beetje mee geschoven en haar een uurtje later toch wakker gemaakt (anders kwam ik s'avonds weer heel laar uit, en ik wil eigenlijk niet later dan 23.00 de laatste geven).
Die fles heeft ze bijna slapend gedronken (40 cc over van de 180) en toen heb ik haar meteen weer in bed gelegd en toen ging het goed gelukkig!!

Pfff wat een dag zeg! Ergens daar tussenin heb ik nog boodschappen gedaan en gepoetst  en ik ben ook nog eens vanaf gisteren echt zooooo verkouden  Ik nies wel 100 keer per dag, om gek van de worden!

Och ja, het hoort er allemaal bij he! Sorrie voor mijn "geklaag" ! Zo was dit onderwerp eigenlijk helemaal niet bedoeld maar het typen ging (zoals altijd bij mij haha) vanzelf.

Hoi,  
Dat hebben ze wel eens zo'n dag. Erg vervelend en vermoeiend. Het zal dan toch wel een reden hebben, denk ik. Ik geloof niet dat dat babies zomaar huilen.
En hoe was ze vandaag?
Groetjes Sil

Het ging gisteren een klein beetje beter, maar ze is nog niet zoals normaal...inderdaad erg vermoeiend!
Gisteren heeft ze na de fles van 12.00 ong 1,5 uur gespeeld en geknuffeld enzo met ons en toen heb ik haar in bed gelegd. Ze heeft toen wel geslapen maar ze is wel vaak wakker geweest (normaal hoor ik haar helemaal niet). Onrustig geslapen dus..
Om 16.00 uur een fles gehad enze was doodmoe!! Toch maar weer geprobeerd om in bed te leggen en ja hoor...schreeuwen!! Eruit gehaald en even geknuffeld en in de box gelegd (ik weet als ze zo schreeuwd dat ze echt niet in bed gaat slapen). Daar was ze wel heel lief, en af en toe viel ze heel even in slaap.
Om 18.00 fruit gegeven en nog even in de wipper gezeten en om 19.00 ben ik haar in bad gaan doen. Dat vind ze altijd heerlijk. Daarna een flesje en toen is ze als een blok in slaap gevallen!

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat...

Hoi,
Het is altijd zo moeilijk bij die kleintjes hé. Je moet altijd maar een beetje gissen wat er aan de hand is. Misschien maakt ze wel een sprongetje. Of misschien zit er een virusje of zoiets aan te komen. Chloë huilde ook zo veel voordat ze ziek werd. Achteraf waarschijnlijk gewoon van de kramp in haar buik.
Ik vind dat je zelf ook altijd gelijk zo van slag bent. Heel m'n planning loopt altijd gelijk in de soep. Want ik ben namelijk net zo'n poetsmiep als jij en wordt altijd een beetje nerveus als ik geen tijd krijg om m'n dingetjes te doen.
Succes verder.
Groetjes Sil

Hoi, hoi,

Fijn hè zo'n jengeldagje, misschien idd een regeldagje Justin was gisteren ook zo zeurderig en elke dag tussen 16.00 en 18.00 is het weer feest ik ben altijd helemaal kapot na zijn huiluren. Hier nog zo'n poetsmiep ik HAAT het als ik niet aan de dingen toekom die ik graag had willen doen maar met een ukkie is het bijna niet te doen om alles perfect schoon te hebben hoewel ik stug door blijf gaan en ook nog eens een parttime baan heb (maar dan is iedereen uit huis en wordt het niet vies haha).

Groetjes,

Puk

Na de eerste had ik het nog sterker, die poetsdrang. Ik ben toen mezelf wel gigantisch tegen gekomen. Dus daar waak ik nu extra voor. Houden jullie jezelf ook goed in de gaten? Ik kwam er pas na een jaar achter dat ik mezelf totaal voorbij liep en toen was het al te laat. Met als gevolg; depressieve gevoelens, therapie en anti-depressiva. Was niet echt een leuke periode, maar wel een leerzame!
Groetjes Sil

Hé Sil,

Ik heb nu dus van die negatieve gevoelens, 2 weken geleden voelde ik me echt superslecht ik had het gevoel dat er een sneltrein door mijn hoofd raasde waar geen rem in zat huilend heb ik bij de  dokter met een box tissues voor mijn neus mijn verhaal gedaan. Een lichte vorm van een postpartum depressie zoals ze dat zo mooi zeggen, ik heb nu antidepressiva en in mijn hoofd ben ik een stuk rustiger geworden gelukkig maar dat poetsen kan ik nog niet echt los laten ik ben een perfectionist en daar baal ik van!

Groetjes,

Puk

tja...inderdaad..dat is ook echt mijn probleem.Ik ben ook zo'n enorme perfectionist pfff af en toe (heel vaak dus) word ik gek van mezelf!
Huis moet super netjes, ik moet alles van te voren weten (als er onverwachts bezoek komt word ik daar helemaal zenuwachtig van..en dat gebeurd hier nogal regelmatig..), ikzelf wil er elke dag goed uitzien (met make up en alles erop en eraan), mijn dochtertje moet er goed uitzien en lekker ruiken (erg lastig met kleren kopen, ook voor mezelf, want ik vind heeeel veel net niet leuk genoeg..), mijn werk moet perfect gedaan worden..en ga zo maar door..oh ja en dan verwacht ik af en toe ook nog eens veeeel te veel van mijn vriend.
Als hij bijvoorbeeld gewerkt heeft en thuiskomt en even gaat zitten terwijl ik bezig ben kan ik me af en toe gewoon ergeren omdat hij  op dat moment niks doet! Slaat helemaal nergens op natuurlijk want hij komt net thuis van een lange zware dag werken (hij moet al om half 7 beginnen!). Ik heb wel geleerd om me dan in te houden, eerst ging ik dan chagerijnig lopen doen.

Nou, een heel verhaal (was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om dit allemaal hier neer te zetten) maar goed.
Puk, heel fijn dat het nu wat beter gaat! Goed dat je naar je arts bent gegaan!

Terug
Bovenaan