chagerijnig!!!

Hoi meiden,
Bij een ander topic heb ik het dus over een boek dat ik heb geschreven en dat gaat precies hierover!
Na de eerste heb ik dat dus erg sterk gehad, heb een jaar therapie gehad en anti-depressiva geslikt.
Ik besloot het van me af te schrijven en dat is dus een boek geworden. Als je er meer over wilt weten kun je me mailen; silenries@kpnplanet.nl
Ik denk dat het voor veel moeders een heel herkenbaar verhaal is, waar een nog te groot taboe op ligt.
Maar Puk, heel erg goed dat je hulp hebt gezocht. Er knap! Ik had daar dus te lang mee gewacht.
Ook fijn dat je ha het serieus nam, je hoort vaak dat ze je met een kluitje het riet in sturen.
En van dat poetsen..Dat is ook gewoon de aard van het beestje en gaat er nooit helemaal uit. Het verschil bij mij is; Na de eerste raakte ik in paniek als ik niet gelijk kon doen wat ik wilde doen. Nu kan ik het beter naast me neer leggen, maar moet het alsnog die dag doen. Alleen hoeft het dan niet meer gelijk.
Maar houdt jezelf goed in de gaten hoor. Ik had het idee dat ik ook een stuk van de eerste niet bewust heb mee gemaakt en daar kan ik nog verdrietig om worden.
We zijn allemaal mens en kunnen niet alles tegelijk!
Heel veel succes allemaal.
Groetjes Sil

Hoi meiden,
Bij een ander topic heb ik het dus over een boek dat ik heb geschreven en dat gaat precies hierover!
Na de eerste heb ik dat dus erg sterk gehad, heb een jaar therapie gehad en anti-depressiva geslikt.
Ik besloot het van me af te schrijven en dat is dus een boek geworden. Als je er meer over wilt weten kun je me mailen; silenries@kpnplanet.nl
Ik denk dat het voor veel moeders een heel herkenbaar verhaal is, waar een nog te groot taboe op ligt.
Maar Puk, heel erg goed dat je hulp hebt gezocht. Er knap! Ik had daar dus te lang mee gewacht.
Ook fijn dat je ha het serieus nam, je hoort vaak dat ze je met een kluitje het riet in sturen.
En van dat poetsen..Dat is ook gewoon de aard van het beestje en gaat er nooit helemaal uit. Het verschil bij mij is; Na de eerste raakte ik in paniek als ik niet gelijk kon doen wat ik wilde doen. Nu kan ik het beter naast me neer leggen, maar moet het alsnog die dag doen. Alleen hoeft het dan niet meer gelijk.
Maar houdt jezelf goed in de gaten hoor. Ik had het idee dat ik ook een stuk van de eerste niet bewust heb mee gemaakt en daar kan ik nog verdrietig om worden.
Groetjes Sil

Hoi meiden,
Groetjes Sil

Auwie, hoe herkenbaar!!

Hier ook een perfectionistisch moedertje; kindje moet tevreden zijn, huis op orde,  m'n werk moet op rolletjes lopen, etc. etc. Dat dat niet altijd lukt, weet ik al heeeeel lang, al een paar keer voor m'n zw.schap ingestort, ik heb dan meestal een voorjaarsdepressie zeg maar, ha,ha!! Even een week rust, dan langzaamaan weer aan de slag. Ik probeer bij de dag te leven, wat vandaag niet lukt, doen we morgen, of overmorgen, of..........   . M'n dochter helpt me heel goed, ik geniet volop van haar, en de rest? Zien we later wel weer. Heeft zij een baaldag, heb ik dat gewoon lekker met haar mee. Dan maar wat minder soppen en dan maar aardappelpuree of een kliekje uit de  diepvries  ipv een verse pot op tafel hoor.

Ik probeer 1 avond p/wk te sporten, even inspannen en ontspannen en m'n lichaam hopelijk weer wat slanker, ha,ha!! Daarna kan ik weer heel veel aan. Denk goed om je zelf en geef bij je partner ook je grenzen aan, hij kan het niet ruiken dat je het niet trekt/dat je iets dwars zit. En gaat het van kwaad tot erger; zoek hulp idd. Een depri mama/partner is ook niet de bedoeling toch?

Groetjes, Alie

Jullie hoeven je trouwens niet verplicht te voelen mbt dat boek hé.
Daar heb ik het niet voor gemeld hoor. Ik dacht dat jullie misschien wel interesse hadden.
Maar als ik dan straks beroemd ben, kun je wel zeggen dat je me kent van het november-forum..
Geintje
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan