Chagrijnig

Even klagen hoor!

Ik word GEK van al die collega's die vragen hoe lang ik nog moet of zeggen: zo hey, zwaar zeker?
Dikkie dik etc etc.

Elke dag weer!
Nu snap ik waarom vrouwen 6 weken van te voren verlof nemen, om van dat GEZEIK af te zijn!

Ja ik ben 15 kilo aangekomen, terwijl ik superdun was, ja ik heb echt een puntbuik en ja het is er maar 1 en ja ik moet nog 6 weken!!!

Maar elke dag weer vragen ze van alles!
Ben blij als ik met verlof ga over 2 weken!

(hihi, heerlijk zo even mijn gal spuwen hihi)

Heel herkenbaar dit! alleen deden ze het bij mij heel erg toen ik het net verteld had op het werk...gek werd ik van de opmerkingen....

Maar joh denk maar zo: nog even werken....en dan hoef je ee nhele tijd niet te werken en ben je aan het genieten van je kindje!

snappen die mensen niet dat het voor de zwangere ook niet altijd leuk is om zoveel aan te komen?

Zelf ben ik ook altijd slank geweest en vind het soms wel moeilijk om te zien wat voor plofkop ik heb gekregen nu....sommige zeggen dat ik me niet moet aanstellen dat het erbij hoort....maar vind het nog wel eens lastig hoor.

Ik zeg toch ook niet tegen de reguliere 'dikke/steverige' mensen elke keer dat ze eruit zien als een olifantje of kabouter plop?

Lijkt haast een beetje op afgunst, jou plagen omdat ze het lastig vinden dat jij deze 9 maanden 'bijzonder' bent.

Gelukkig plagen ze mij niet. Maar het voelt soms ook wel alleenig als nooit eens iemand er iets over vraagt. Als mensen niet zien hoe zwaar je het hebt en je pas ruimte krijgt als je zelf gaat piepen dat het teveel wordt..

Ik word er wel gek van dat mensen ongelovig doen als ik zeg dat ik nog 8,5 week moet. Ze denken dat elk moment de vliezen kunnen breken.

Precies! Afgunst lijkt het! En wat Melanie zegt: ik ga hun toch ook niet dikkertje noemen!
En idd: de vraag hoelang ik nog moet irriteert me nog het meest.

Een beetje meer begrip en medeleven had ik deze laatste weken wel verwacht, maar helaas.

Komt net de senior manager langs, zegt ie: Krijg je een 5ling?!! Nou nu breekt mijn klomp.
Lach als een boer met kiespijn!
De volgende die er wat over zegt krijgt een klap.

Terug
Bovenaan