Chagrijnig

ja ik ben het helemaal met je eens!!! het ergste is nog dat ze eerst zeiken dat je 25 kilo afvalt en wel heeeeeeeeelll dun word naar iedereen zijn mening en nu ben ik er 10 aangekomen (dus weeg ik er nog 15 minder als voorheen) en zeiken ze nog!!!

dat ze zelf maar een zwanger worden!!! stelletje zeurpieten kijk eerst eens naar jezelf in de spiegel voordat je kritiek hebt op een ander!!

het is ook zo makkelijk een zwangere raken....

zo jij bent dik
uhm bedoel het niet zo hoor
nee tuurlijk niet maar je zegt het wel

ik ben nu echt nog maar heel weinig aangekomen, nog geen 8 kilo en vind dat super netjes, ja de buik groeit ineens nog harder door de rust maar het valt wel mee hoor

volgens mij weten ze gewoon niks anders te zeggen

denk maar zo... bij mannen die zijn jaloers hahaha en vrouwen hebben altijd wat ;-)

Ook hier 15kg aangekomen. Ik begon met 52kg, eindelijk was ik vorig jaar 3kg aangekomen. Ben altijd een tenger popje geweest, sommige mensen beweerden zelfs dat ik anorexia zou hebben. Die hadden stront in hun ogen want ik eet vaak niet voor 2 maar zelfs voor 3, en in de zwangerschap is dat alleen maar erger geworden. Waar een ander eten laat staan, vreet ik alles als een bootwerker naar binnen. Nu krijg ik steeds de opmerking dat het zo mooi is dat ik niet ben veranderd, behalve dat ik een grote puntbuik heb. Ja voor mij zijn die kilo's dus heilig die ik ben aangekomen en hoeven er ook echt niet allemaal van af na de zwangerschap. Ik ben bijna 2 maten gegroeid en nog wordt het niet gezien!! Daar baal ik wel een beetje van, hoewel ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die een moord ervoor zouden doen om niet opgeblazen en dik te worden. Daarentegen was mijn strakke huidje dus echt niet gewend om ineens zo te gaan groeien, dus laat ik maar niets zeggen over de striae die niet alleen op borsten en bovenbenen zitten maar nu ook op m'n buik komen en zelfs op m'n kuiten! Maarja, dat ziet natuurlijk niemand want die verberg ik. En oja, geen idee of jullie daar ook zo'n last van hebben... maar als ik in het winkelcentrum loop word ik de laatste weken ineens zo vaak aangesproken door vreemden. Voel me soms net een bn'er. De eerste paar keer is het leuk, maar daarna gaat het irriteren... Ben niet aan het werk, dus daar heb ik gelukkig dan weer geen last van dat collega's opmerkingen maken. Maar ik weet wel zeker dat het verhaal nog lang niet afgelopen zal zijn, want als de kleine er straks is zal ik wel door half Nederland worden aangekeken alsof ik een slecht opgevoede tienermoeder ben aangezien ik altijd veel jonger word geschat dan ik werkelijk ben. En nee, daar kan ik dus niet tegen. Zo hehe, dat is eruit! :)

Haha, ik snap je volkomen! Inderdaad, worden aangesproken op straat door compleet vreemden vindt ik ook een beetje ver gaan, ook al is het goed bedoeld.

Vind het ook echt geen fijn idee dat ze straks allemaal boven de kinderwagen hangen om te kijken naar het nieuwe wereldwonder, 2x = leuk, maar daarna niet meer. Vooral als ze 'm aanraken ofzo, krijg er nu al de kriebels van.

Geniet in ieder geval lekker van die kilo's Jess! Lekker he, ff alles eruitgooien :)

Ik herken dit enorm!!! En eigenlijk is het voor het eerst dat ik van zwangeren lees dat ze er ook last van hebben... Die opmerkingen zijn echt niet leuk en ik ga me er ook echt rot van voelen... alsof je een vrouw dik of dikkie mag noemen alleen omdat ze zwanger is..!

Terug
Bovenaan