Char..

A

Anoniem

Guest
Het medium...

Geloven jullie daarin?

Welleens gekke dingen meegemaakt? Wat normaal gesproken niet kan gebeuren ofzo??

Ik ben wel benieuwd.....

Ik zou graag welleens naar een medium willen...
Ik ben in 5 jaar tijd mijn beide ouders verloren...

De ene kant lijkt het me wel waar....De andere kant...Ze spelen zovaak op je gevoel....En die mensen zijn daar hard voor getraind...

Alhoewel ik vind dat char...Soms wel bizarre dingen naar voren haalt!

Hoi,

Ik geloof erin!! Ik heb zelf eigenlijk nooit echt hele bizarre dingen meegemaakt, tenminste niet die ik me kan herinderen, maar ik heb er wel altijd in gelooft. Mijn vader is 9 jaar geleden ook overleden en het lijkt me zo bijzonder om zo'n raiding eens mee te maken, maar ik heb weleens op haar site gekeken maar het is belachelijk wat ze er voor vraagt!!

Groetjes Elise

Geloven... tja das een lastige
Char vind ik een beetje té. Ze komt voor mij erg ongeloofwaardig over, laat ik het zo zeggen (lastig uit te leggen)

Maar de buurvrouw van mn ouders ziet ook vanalles. Zo had ik mn moeder aan de telefoon en de buurvrouw zei; pauline heeft een groen shirt aan hé. Dat was zo bizar.
Zo wist ze ook mn trouwjurk tot in de details te omschrijven, inclusief welke stof, knoopjes als sierstukje over de rits enz.

Daar geloof ik dan wel in

Pauline

Ik geloof er dus wel in, maar niet dat het goed is. Je zoekt contact met geesten. En ik geloof niet dat als char of een medium 'contact' heeft, dat ze contact heeft met die persoon maar met andere geesten.
Als ik een advies mag geven: Kijk alstjeblieft uit wat je doet. Ik denk dat het niet verstandig is om contact te gaan leggen met geesten. (mijn mening)
Liefs Nelleke

Bedankt voor jullie reacties!

Mijn tante die gaat vaak naar mediums....En die heeft er wel een beetje verstand van.....Die ging ook naar Jomanda.....(Waar ik totaal niet in geloofde)....
Ik ga mischien een keer met haar mee....
Want heel veel mensen zijn gewoon niet te vertrouwen denk ik!

Maar ik wil het wel absoluut een keertje doen...
Gewoon is om te kijken wat mensen zeggen...

Maar ik ga er niet teveel van verwachten!

ik ben wat dat soort dingen nogal een ongelovig tiep
iemand zoals char vind ik nep ze gist teveel en speelt
in op iemands  lichaamtaal ik denk nogal gauw jaja het zal wel
maar er zijn ook dingen kleine gebeurtenissen die ik niet helemaal
begrijp soms lijkt het als er iets gebeurt of als ik ergens ben
dat ik dat al eens heb meegemaakt of ik ben er eerder geweest
terwijl dat niet zo is en dat kan ik dan niet goed plaatsen en
probeer het maar zo snel mogelijk te vergeten

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Als je wel geinteresseerd bent en je wilt een keer een healing of reading meemaken. Maar niet de hoofdprijs betalen of opgelicht worden, dan kan je best een keer op een school gaan. Daar worden vaak opendagen gehouden zodat je kennis kan maken. Veelal kosteloos!!!

uiteraard geloof ik hierin, ik ben zelf een soort Char
Ik vind inderdaad dat zij nogal veel gist en door alle media nogal is opgehemeld. Er zijn veel betere mediums (media?) dan zij, waarin ik zeker geloof!

Terug
Bovenaan