Charlotte Maartje Joanne Duits, geboren 24 jan 14.31u, overleden 24 jan 15.20u

Lieve marit, julia, en papa (sorry weet naam van je partner niet),

Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje.
Ik wens jullie alle kracht en liefde om dit grote verlies te verwerken.
Hierbij zullen jullie elkaar hard nodig hebben in deze zeer moeilijke tijden.
Ik heb diep respect voor je hoe je met de situatie omgaat.

Succes aankomende tijd!

Liefs,
Bianca

Lieve Marit,

Heb jou verhaal een beetje gevolgd, wat ontzettend fijn voor jullie dat ze nog even geleefd heeft, ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Liefs flowergirl (mama van marit aug forum)

Ook ik heb jou verhaal gevolgd, ben zelf juni2013 mama.

Wat moeten die minuten samen heerlijk, maar zeker ook zwaar zijn geweest. Heerlijk om jullie dochter nog levend vast te houden. Zwaar, omdat jullie weten dat het snel voorbij zal zijn.

Koester de minuten die je samen nog had. Ik weet zeker dat jullie er sterker uitkomen, hoe verdrietig jullie je nu ook voelen!

Gecondoleerd en heel veel sterkte!!

Liefs Daisy, junimama 2013

Hoi Marit,

jeetje, wat fijn dat ze nog even geleefd heeft en wat verdrietig dat je je tweede dochtertje zo snel weer los hebt moeten laten.

Woorden schieten eigenlijk te kort, maar toch een klein gedichtje:

Geboren om voor altijd lief te hebben.
Gestorven om voor altijd te leven ... bij Hem!

Heel veel sterkte toegewenst, maar hopelijk heb je ook (hoe gek het ook klinkt) de troost dat één van je kindjes al bij Hem mag zijn!!

Lieve groetjes,

Lieverd (ook de papa natuurlijk)

Ik weet niet goed wat ik hier moet schrijven maar ik wens jou en je gezin, familie en vrienden enorm veel sterkte met het verlies van jullie prachtige dochter.
Ik moet wel zeggen lieve Marit, dat ik je zo'n sterke en dappere vrouw vind, dat je toch actief bent gebleven op het forum, ook al waren de kansen voor jullie Charlotte nihil..... Ik heb diep, diep respect voor jou!!

Heel veel sterkte voor woensdag en de tijd die nog gaat komen. Ik brand een kaarsje voor jullie.

Dikke kus Lynn.

Lieve meiden,

Wat een lieve, warme woorden lees ik hierboven! Dank jullie wel voor jullie medeleven tijdens mijn zwangerschap, maar ook nu, na de bevalling.
We zijn druk bezig met ons voor te bereiden op woensdag, maar het gevoel van rust en dat het goed is overheerst!

Op het kaartje van Charlotte staat dan ook:
Uit Zijn Vaderhand ontvangen en in Zijn Hand teruggelegd, onze dochter en mijn zusje Charlotte Maartje Joanne.

Het gedichtje is
Heer, wilt U Uw Handen vouwen,
Om Charlotte heen,
En ons daarmee verzekeren
Ik laat haar nooit alleen.

Dat is ook onze troost. De dankbaarheid overheerst dat wij haar, en zij ons heeft kunnen voelen. We merken dat het proces van loslaten aan het gebeuren is. De eerste dagen moest ze echt bij ons zijn, en nu hebben we er steeds meer vrede mee dat ze rustig boven in haar wiegje ligt, terwijl wij beneden zijn.

Wat wel heel mooi is, is dat van onze kerk ongelooflijk veel mensen hier al zijn geweest om ons mooie meisje te zien. Zo kunnen we straks over haar praten, en hebben zij ook een beeld van haar. Ook vrienden en familie zijn hier al geweest (sommigen zelfs al vaker dan een keer).

Genieten jullie van jullie zwangerschappen, een goede bevalling gewenst (liefst net zo'n vlotte als die van mij ;) ), en een hele hoop geluk met jullie kleine wondertjes, want dat zijn ze!!

Dikke kus,
Bram-Jan, Marit, Julia en Charlotte <3

Terug
Bovenaan