Charlotte Maartje Joanne Duits, geboren 24 jan 14.31u, overleden 24 jan 15.20u

Lieve meiden,

Wat een lieve, warme woorden lees ik hierboven! Dank jullie wel voor jullie medeleven tijdens mijn zwangerschap, maar ook nu, na de bevalling.
We zijn druk bezig met ons voor te bereiden op woensdag, maar het gevoel van rust en dat het goed is overheerst!

Op het kaartje van Charlotte staat dan ook:
Uit Zijn Vaderhand ontvangen en in Zijn Hand teruggelegd, onze dochter en mijn zusje Charlotte Maartje Joanne.

Het gedichtje is
Heer, wilt U Uw Handen vouwen,
Om Charlotte heen,
En ons daarmee verzekeren
Ik laat haar nooit alleen.

Dat is ook onze troost. De dankbaarheid overheerst dat wij haar, en zij ons heeft kunnen voelen. We merken dat het proces van loslaten aan het gebeuren is. De eerste dagen moest ze echt bij ons zijn, en nu hebben we er steeds meer vrede mee dat ze rustig boven in haar wiegje ligt, terwijl wij beneden zijn.

Wat wel heel mooi is, is dat van onze kerk ongelooflijk veel mensen hier al zijn geweest om ons mooie meisje te zien. Zo kunnen we straks over haar praten, en hebben zij ook een beeld van haar. Ook vrienden en familie zijn hier al geweest (sommigen zelfs al vaker dan een keer).

Dikke kus,
Bram-Jan, Marit, Julia en Charlotte <3

Lieve marit,

Ik wil jullie alle kracht en sterkte wensen met dit ongelovelijke verlies.
Wat mooi dat ze ook buiten jou jullie warmte en liefde voor haar heeft mogen ervaren.

Wat mooie teksten hebben jullie uitgekozen voor je meisje!

Hoe gaat het met julia?

Nogmaals alle kracht toegewenst

lieve marit!

kippenvel en heel veel tanen, maar toch ook een glimlach hier bij het lezen van je bericht!

wat moet het voor jullie ongelooflijk zijn geweest om je lieve keine charlotte nog eventjes levend tegen je aan te hebben ghad. alsof ze dacht: ik zal en moet mijn papa en mama ontmoeten, en egelijk adscheid nemen.

hartverscheurend ind ik dit!

lieverds, heeeel veel sterkte en succes mrgen!
en ook terkte vooral voor de tijd die nu aanbreekt!

ik denk aan jullie!

xxx

@heppy0001, geeft niks, lieve schat!! Snap prima wat je bedoelde hoor!!

En dank jullie nogmaals voor alle lieve woorden! Het gaat een mooie dag worden morgen!

Xxx

Och Marit, ik lees het nu pas.. Wat ontzettend mooi en fijn dat jullie nog 3 kwartier van elkaar hebben mogen genieten.. Een geschenk uit de hemel!!! Meid, wat heb ik een respect voor je! Ik vind het zo dapper en sterk dat je Charlotte de kans hebt gegeven om te volgroeien tot een mooi meisje& ze de kans mocht krijgen om jullie te leren kennen. Dat is veeeeeel meer dan goud waard!!
Als ik het zo lees heb je ook een goed bevalling gehad, dat is helemaal in jullie situatie ook iets om dankbaar voor te zijn!

Wees trots op jezelf& ontzettend veel sterkte in de komende tijd!

Liefs,
rosan

Terug
Bovenaan