charmante lingerie

hallo,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en ik begin het probleem te krijgen dat mijn eigen lingerie niet zo lekker meer zit. Mijn zus zegt dat ik het beste al met groeibh's en zwangerschapslingerie kan beginnen, omdat alles harder gaat groeien.

Nou komt het probleem. Ik vind die dingen zo ontzettend lelijk. Weet iemand een zaak of winkel waar ze enigszins charmante lingerie verkopen voor tijdens de zwangerschap? Dus ook wat andere kleurtjes dan alleen wit en zwart? Je voelt je als vrouw toch al wat minder aantrekkelijk tijdens de zwangerschap (ik tenminste) en dat wordt dan ook nog eens benadrukt door van die grote onderbroeken en rare bh's. Ik wil er graag een beetje sexy bij blijven lopen. ( of in ieder geval het gevoel hebben dat ik dat doe )

Alvast bedankt.

groetjes Danique
21w1d
 
Hallo!

Dit is nou precies mijn idee! Waarom moet zwangerschapslingerie nou altijd uitzien als 'oma-ondergoed'??

Ik ben pas zwanger, maar krijg een klein buikje. Ik vind zo'n  mooie bolle buik prachtig, maar voel me nu nog alsof ik ietsje te dik ben geworden. Toch zou ik graag comfortabel zwangerschapsondergoed dragen, maar graag iets waarin ik me een beetje vrouwelijk voel!

Dus ook bij mij zijn tips van harte welkom!!

Groetjes,
Lyanne
 
Hoi..

Je hebt helemaal gelijk hoor je mag je best nog sexy voelen met een buik.
Ik zelf heb nog maar 3 dagen te gaan,maar heb altijd leuke lingerie gehouden ..
Ze hebben nu bij de livera leuke heup strings kun je over je buik heen doen maar sexy dat het staat van achter.en nog 2 voor 5 euro ook!!
Ook kun je op internet zoeken naar zwangerschaps lingerie en je komt zeker leuke lingerie tegen hoor!!
Hunkemuller heeft ook hele leuke kleurtjes en worden je borsten iets groter dan koop je nu in de aanbieding toch een maatje groter hoeft echt geen voedings bh te zijn hoor die heb ik nog niet eens....
En als je je echt weer even lekker sexy wilt voelen, verleid je mannetje dan maar eens dan voel je je ook weer even lekker mooi!

Veel succes liefs bianca (39weken en4 dgn)
 
hoi,
er is echt heel veel leuks te koop! Alleen weet ik dus de naam van de sites niet meer. Wat ik je aan kan raden is om een  viva-baby te kopen, daar staat vaak leuke zw.lingerie in met adressen erbij!
Succes! Stephanie
 
ladies,

ik zou zeggen ga eens kijken bij prenatal, laatst toen ik er was hadden ze diverse kleuren met mooi kant. Ik heb ze gezien bij het prenatal warenhuis.

succes,

mamaraf
 
Kijk eens op www.lingerievoortwee.nl Echt super mooie zwangerschapslingerie, het is wel wat duurder, maar je moet er wat voor over hebben toch?
Sylvie van der Vaart-Meis heeft ook de lingerie van deze site gedragen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Loesie
 
Hey meiden,

Hartstikke bedankt voor de tips. Hier kan ik zeker iets mee.
Zal snel eens iets gaan bestellen en kijken of ik mijn mannetje
nog kan verleiden...

groetjes Danique
21w2d
 
Hi meiden,
De wereld is echt oneerlijk verdeeld.
Kijk ik net op de site die m'n voorganger heeft achter gelaten.
Ja hoor, gaan de maten maar tot E hooguit F.
Deze site is dus niks voor mij, want ik zit met maat H. (wel hartstikke lief bedoeld hoor)
Zolang je nog gewoon onder de maat E zit zijn er hartstikke leuke bh's te koop. En niet oma achtig, maar owee als je erboven zit. Ik ga volgende week weer terug naar de livera om nieuwe bh's te bestellen, moet ik dan nog een week op wachten, natuurlijk hebben ze die niet op voorraad. Ik baal hier zo ontzettend van. En de bh's die ik moet hebben, zijn er alleen maar in het wit. Staat erg leuk onder een zwart truitje, not!!!!!!!!!
x
 
Terug
Bovenaan