charmante lingerie

Hoi Kiekje en de rest,
dat had ik ook al gezien. Heb precies dezelfde ervaring als jij. Zit inmiddels op 80G. Hoe het moet, mochten ze nog groter worden weet ik niet.
Voedingsbeha's zijn al helemaal niet fatsoenlijk te krijgen. Ik ga zelf proberen wat oude bh's te vermaken. Eens kijken of dat lukt.
Als je iets hebt gevonden hoor ik het graag.
Groetjes V.
 
Hoi Meiden,
Zelf zijn mijn borsten nog niet gegroeid en heb ik nog gewoon mijn "oude" bh's aan (cupje c) nu zag ik op de site van Wehkamp dat ze daar bh's verkopen t/m maat H. Misschien zit daar iets tussen voor de dames met grote boezem
Groetjes Rene, 28 weken precies
 
Hi,veerle
Ik bestel mijn bh's gewoon bij livera en daar zijn ze hartstikke goed.
Deze zijn van het merk anita,en je hebt zwangerschaps bh's en borstvoeding bh's.

Even reageren op de bh's van de wehkamp, het probleem is dat ik bh's altijd moet passen omdat deze vaak niet goed zitten.
Maar toch bedankt voor de moeite

Veerle suc6
 
Oooooooh, gelukkig! Ben ik niet de enige met maatje meloen inmiddels. Normaal heb ik al een gezellige 80D, maar nu barst ik bijna uit 85E. De afgelopen dagen deden mijn borsten echt weer zeer en nu zie je ook van die blauwe aderen lopen.....bah! En met dit warme weer loop ik het liefst in hempjes (niet met van die spaghetti-bandjes hoor!), dus ik kan het niet verbergen dat ik ze heb!!. Gelukkig hoor ik niet wat mijn (mannelijke) collega's daar voor opmerkingen over maken.........

En over slips: sinds mijn buik behoorlijk is gaan groeien, heb ik alleen nog maar van die tenten aan! Overdag zo'n string die je helemaal over je buik trekt en 's nachts zo'n oma-geval van de Zeeman! Mijn man komt niet meer bij, maar hij vindt het zonde als ik nu veel geld aan dure lingerie zou gaan uitgeven, dus hij vindt het allemaal prima zo!
Straks gaan we wel weer "sexy" doen........

Groetjes!
 
Sexy lingerie heb ik een beetje opgegeven, ik heb er gewoon niet zoveel geld voor over en het is meestal net niet mijn maat. Maar ik vertik het om met die mega lappen over mijn buik te lopen, ik krijg het al benauwd als ik ernaar kijk. Nu had ik bij mijn vorige zwangerschap leuke slips gevonden bij H&M, die gewoon onder je buik vallen, maar nu heeft H&M geen positielingerie meer (of in inder geval niet in R'dam, als iemand weet waar ze ze wel hebben...?).
Na een beetje zoeken op internet heb ik bij www.prettymum.nl  een stel slips besteld die redelijk geprijsd waren en er comfortabel uitzagen.

Mijn borsten zijn gelukkig (ja, ik heb al een cup E, vind ik  wel genoeg)  nog niet gegroeid, alhoewel niet alle beugelbh's meer lekker zitten.

Nog een tip voor de dames die alvast een voedingsbh kopen: koop hier niet teveel van of geef er niet teveel geld aan uit. Ik had bij mijn vorige zwangerschap aan het einde 2 voedingsbh's gekocht, maar na de bevalling waren mijn borsten met een flinke cupmaat gegroeid. Toen heb ik mijn vriend erop uit gestuurd om even 2 voedingsbh's maat 85F te kopen, hihi.
 
Ik koop fishnets, omdat mijn man dat heerlijk vind.
Soms kocht ik wat op Pabo of Christine, maar op internet vind je veel shops met aanbiedingen. Ik heb laatst mooie fishnets gekocht bij www.fishnets.nl wellicht een aanrader voor de lingerie fan.
 
Terug
Bovenaan