chemotherapie...mag ik op bezoek?

mmm interessant onderwerp
ben ook wel benieuwd zo ver hadt ik er nog niet aagedacht maar ljkt mij geen kwaad kunne toch?
hoop het niet want weet ook niet of mijn schoonvader het ook nog wel zal redden tot mijn uitgerekende datum(maart 2007 )

Hoi,
Nee, ze ligt niet in het ziekenhuis. En ze heeft het aan de internist en de oncoloog gevraagd en die zien geenreden voor mij om nu bij haar op bezoek te gaan.Maar blijkbaar vinden kraamverzorgenden het niet goed als een "chemo-patiënt" een pasgeborene vasthoudt.
Mijn vk vond het ook geen probleem hoor, om er nu heen te gaa, maar ik heb het nog niet gevraagd voor als ik bevallen ben. Ik zal het tzt nog wel eens vragen.
Doei
Patricia

Hoi,

Ik heb eerder op je topic gereageerd. Snap niet waarom de kraamverzorgster zegt dat mensen met chemo geen pasgeborene mogen vasthouden?????
Ben zelf verloskundige, werkzaam in het ziekenhuis, en wij halen als er net een baby geboren is de evt zieke grootouder gewoon naar de verloskamers. Lekker knuffelen en foto's maken nu het nog kan.
Kan zo waardevol zijn in de toekomst...
Kijk als je met chemo nou borstvoeding wilt geven, of als je flinke open wonden hebt, dat is iets anders.... Maar gewoon, na handen wassen, vasthouden kan geen kwaad.

Nogmaals sterkte.

Dank je allemaal, maar even bijzonder sdbj!
Dat was precies even wat ik nodig had, weten dat er een professional achter de computer zit te schrijven. Waarschijnlijk zal het twijfelen ook voornamelijk met mijn hormonen te maken hebben gehad, verstandelijk gezien kon ik zelf geen reden bedenken waarom het niet zou mogen bij chemo. Bijbestraling eventueel nog wel...
Nou, hopen dat mijn schoonzusje ons kindje binnenkort idd kan knuffelen, ze zit er zo op te wachten (zij veel meer dan ik!)
Groetjes,
Patricia
39+1

Terug
Bovenaan