chili con carne

Ik wil Joey graag een beetje met de pot mee laten eten, maar ik vraag me af: mag hij al chili con carne?? Hij is zondag 7 maanden, volgens mij mag hij alle ingrediënten: gehakt, bruine bonen, paprika, tomaat, aardappel. Maar is dat niet teveel door elkaar??

Ja, was ik al bang voor... Mijn inspiratie raakt een beetje op. Iemand nog tips: hij heeft tot nu toe op:
- broccoli
-bloemkool
-wortel
- aubergine
-courgette
- witlof
- spinazie
- sperzieboontjes
Mijn inspiratie voor nieuwe dingen is nu al op, haha.
Wat krijgen jullie kindjes vandaag??

De kruiden lijken me erg scherp. Maar je kan voor dat je dit toevoegt er even een schepje voor hem uithalen. Weet trouwens niet of bruine bonen zo'n goed idee is

Lien.

Bruine bonen kan volgens mij heel goed. In de potjes olvarit vanaf 4 maanden heb je ook de smaak bruine bonen met appelmoes. Misschien is dat een idee?
Paprika lijkt mij nogal scherp voor de kleintjes...
Moet je mij horen.... ik ben nog in het begin stadium. Gisteren heeft ze kip met tuingroenten (potje) op. Dat vond ik al knap! hihi

Bruine bonen kunnen wel, hoor, chilikruiden zou ik nog even niet doen ivm de darmpjes, netjes gezegd (lees spuitluiers) en paprika zou ik voorzichtig mee zijn. Afhankelijk of hij al eerder paprika gegeten heeft. Ik zou met deze ingredienten gehakt met bruine bonen en een beetje rijst (of pasta) geven. Succes!

Bedankt! Ik ben er uit en het is ook wel fijn van het begin dat je na één keer koken toch voor een paar avonden eten hebt, omdat ze nog moeten wennen, haha

Terug
Bovenaan