chili con carne

hoi,

MIJN Joey is ook 7 maanden en die eet:

Sla met aardappelen en mais
mais met aardappelen en kipfilet
witlofschotel
lagana ( weet niet hoe je het schrijft haha)
macaroni
spersiebonen met aardappel en vlees

Én vanavond eten wij ook cillie en vroeg me idd ook af of hij dit kon ik ga het denk ik proberen dan weet je het met een beetje appelmoes we merken het vanzelf

Dat is ook toevallig, dat jouw Joey vanavond ook chili gaat eten. Mijn Joey (haha) krijgt een beetje chili zonder de kruiden  en zonder de bonen(maakt het eigenlijk al geen chili meer, maar de andere ingrediënten krijgt hij dus wel).
 Als het vanavond bij jouw Joey nu wel goed gaat, laat het me dan even weten, dan kijk ik de volgende keer of mijn Joey er ook tegen kan, haha

Hoi!
Hier krijgen ze ook gewoon chili hoor, maar dan zonder enige toevoeging van kruiden. Houd er wel rekening mee, zoals al zo mooi verwoord door Ilona, dat de luiers snel en goed gevuld zullen zijn!

Voor de rest eten de kids (6mnd en 2,5  jr) alle groenten en vlees mee. Voor de jongste alleen niet gekruid (pittige specerijen en zout) (groene kruiden juist weer wel)  en flink gemalen, voor de oudste juist wel gekruid en niet gemalen....

Groetjes, Ingrid

hoi

Nou MIJN Joey heeft een bordje chilli op van hak met appelmoies en hij vond het lekker hihi hij zat helemaal onder en tot nu toe ligt hij nog lekker te slapen

Terug
Bovenaan