Chinese Conceptie Tabel (geslachts voorspelling)

hoi hoi,

volgens de voorspelling krijgen wij een meisje.
volgens de echo wordt het een jongetje.
bij ons klopt het dus waarschijnlijk niet.

groetjes kwinty.

Hoi,

3 jaar geleden bij mijn dochter klopte het.
Nu gaf hij een jongen aan. En inderdaad, bij de 20 wekenecho en bij de pretecho met 25 weken zeiden ze dat we een jongen krijgen!

Hier klopt het dus ook bij beide keren.

Bij mij klopte hij de eerste keer niet. I.p.v. het voorspelde meisje bleek bij een echo bij 25 weken dat het een jochie werd. Deze keer staat er weer dat ik een meisje krijg, wie weet....

Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling en die kalender kon bij mij eigenlijk twee kanten op,   jongentje of meisje.
We hebben een IVF behandeling ondergaan en heb gekeken naar de datum van punctie tot de terugplaatsing van de embryo's.
Volgens de echo krijgen we zowel een jongetje en een meisje.
Dus of die kalender klopt of niet dat kan ik niet zeggen, maar volgens mij klopt hij meestal wel redelijk.

Groeten,

Patricia

hey meiden

Bij mij klopte de voorspelling wel, dat het een meisje is zei mijn gevoel zelf ook terwijl iedereen dacht dat het een jongetje zou zijn hahaha!

En bij mijn schoonzusje heb ik ook op de chinese conceptie kalender gekeken, het zou een jongetje zijn, hun wilden niet weten wat het zou worden, maar mijn neefje Martijn is geboren!

Dus ik geloof er wel in.

Groetjes Chantal 35 weken en 3 dagen.

bij mijn zus klopte het, ze heeft 3 jongens,  bij m'n nichtje ook.  ik zou een meisje moeten krijgen.
welke leeftijd moet je invullen? Want bij chinezen ben je een jaar ouder. ik ben nu 29. moet ik dan 29 of 30 aanhouden?

als ik 30 aanhoud dan  'krijg'  ik een jongen...

Hoi meiden,
volgens de voorspelling zouden we 2 jongetjes moeten krijgen, maar 2 gyns hebben al bevestigd dat ons voorgevoel klopt. we krijgen 2 meiden.

bij mij klopt de voorspelling dus niet.

Groetjes,
sara

Ik ben net bevallen van de 3e meid en bij mij klopte het alle 3 de keren.

Terug
Bovenaan