chinese conceptiekalender

3ekindjeopkomst

New member
Ik zag deze net op de site staan. hebben jullie dit al gedaan? wij zouden dan een meisje krijgen. Ik heb gelijk even gekeken bij onze andere dochters en dan zouden ook meisjes worden volgens de kalender.. en dat klopt!

ben benieuwd of het bij jullie ook klopt (als je al kinderen hebt) en over 4 weken weten we of we echt weer een meisje krijgen :)
 
Geweldig zo een kalender :)

Van de eerste klopt het: een jongen. Nu van de 2de staat er weer een jongen. Terwijl ik een meisje denk :) wie o wie heeft gelijk :p. 23 november weten we het!!
 
Bij ons klopt het niet.... volgens de kalender zouden we een meisje krijgen.... maar.... het wordt echt een jongen...
Bij onze eerste klopt hij trouwens wel... nou ja 50% kans natuurlijk...
 
Ik heb het net even nagekeken maar het klopt bij mij ook!
De eerste was een jongen en dat gevoel had ik toen ook. De kalender zegt ook een jongen.

De tweede was een meisje en toen dacht ik dat het een jongen zou zijn. De kalender zegt een meisje.

Deze derde is denk ik een jongen en de kalender zeg een jongen....zal mijn gevoel nu wel weer goed zitten?
 
Bij de eerste weet ik niet zeker of de conceptie in april of mei was. En dat is net verschil tussen jongen/meisje. 2e klopt wel, 3e zou dan een meisje worden!
 
Terug
Bovenaan