Chinese horoscoop

Hoi,

Ook ik ben van het sept forum de vorige keer zou ik een jongen krijgen en kreeg ik een meisje.
Nu geeft hij weer aan dat het een jongen zou worden,maar mijn gevoel zegt dat het dit keer ook een meisje wordt,we weten het nog niet en willen het ook niet weten moeten nog 20 weken wachten...

Maar ik geloof er niet in..
 
Als zoiets klopt, is dat volgens mij puur toeval. Er is 50% kans dat zo'n horoscoop het goed heeft, dus bij een aantal mensen lijkt het dan te werken. Maar je kunt het net zo goed aan de bakker vragen... Bij mij zou het een meisje zijn, krijg toch echt een jongetje. Ook bij mijn zus klopte het niet. Wel leuk om naar te kijken natuurlijk, zulke dingen, maar vertrouw er niet te veel op. Als je het zeker wil weten kun je beter de 20 weken echo (of de geboorte) afwachten...
 
Hoi, ik geloof er niet in. Ik vind trouwens alle 'bakerpraatjes' onzin. Bij de 1e zou ik dan echt een jongen krijgen. Nou heb toch echt een meisje! :-D Alles wees erop dat het een jongen moest zijn en mijn omgeving viel dan ook van zn stokje toen we vertelde dat onze dochter was geboren. (wij hadden tegen iedereen gezegd dat we niet wisten of we jongen of meisje kregen, maar stiekem wisten we het wel)
Ik droeg naar voren, zag er stralend uit, volle bos haar, helemaal niet ziek in het begin. Noem maar op. Iedereen wist zeker dat het een jongen was, ook volgens chinese horoscoop.
Ach het is leuk om er over te speculeren toch, maar klamp je er niet aan vast.
 
Net de horoscoop gecheckt. Wij zijn zwanger via IVF en volgens de kalender zou het een jongen worden en dat is het ook!
Eigenlijk geloof ik niet in deze dingen, toch wel heel apart dat het klopt!
 
Perfect! De horoscoop is het leukst dat ik ken. Ik deel deze hobby met mensen. Ik heb de Chinese, Egyptische en Keltische horococo gelezen. Ze zijn allemaal erg goed en definiëren mensen vanuit een mooi standpunt.
 
Terug
Bovenaan