chlamidia

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben aardig nieuw hier!
ik vroeg me af of er mischien vrouwen zijn die net als ik een chlamidia infectie hebben gehad en zich ook weleens zorgen maken of het lukt om zwanger te worden?
ik zal het erg fijn vinden om hier reacties op te krijgen!

liefs annie

hoi hoi
ik zelf heb (gelukkig) geen glamidia, maar ben er het afgelopen jaar wel op getest.
na de zwangerschap van mijn eerst zoontje ging ik weer aan de pil. het eerst half jee ging goed tot dan mijn ongi helemaal van slag was, was het meer wel als niet. en daarbij kreeg ik enorme buikklachten.
ikben getrouwd. en we zijn 9 jaar samen.
dus ik naar de ha die had mij doorverwezen naar de gyneacoloog.
daar werd ik als eerste getest op glamidia. IK DACHT HOE ZOU IK DAT IN GODSNAAM MOETEN OPLOPEN. gelukkig was de uitslag goed. maar de klachten bleven. ze hebben weefsel op kweek gezet en alle testen gedaan die je maar kunt bedenken.
ondertussen had ik op aanraden een mirena laten plaatsen. maar alle symptonen bleven.
toen hadden ze besloten om maar eens een kijkje te gaan nemen in   mijn buik.
uitslag helemaal NIETS   alles was mooi en   netjes schoon.
maar na de ok waren opeens alle klachten verdwenen en de ongi bleef ook weg.
nu heb ik dus mijn mirena laten verwijderen, om voor een 2de kindej te gaan samen met mijn man.
maar wil jou heel veel succes wensen.
en als je wilt praten kan dat altijd hier.

groetjes poohbeer.

he lieve poohbeer,
Dank je wel dat je mijn bericht heb gelezen en heb gereageerd!
ik vind het erg fijn dat ik weet dat ik hier kan praten en dat het gelezen word en gereageerd!!!!!!!!1
Dank je wel hiervoor!
gelukkig voor je dat jou   klachten zijn verdwenen!!!!

liefs annie

hoi annie

ik heb chlamidia gehad, ik heb nooit precies geweten hoe en wanneer ik er aan ben gekomen maar mijn vriend en ik zijn er beiden voor behandeld dmv antibiotica.

een paar jaar later wilden we graag zwanger worden en ik maakte me er ook best druk over,..maar wat bleek , in 1 keer raak,.. inmiddels is mijn gezonde dochter al weer ruim 20 maanden en ben ik 6 weken zwanger van nummertje 2 ( ook weer in 1 keer raak).

dus maak je niet al te druk, het kan helaas voorkomen dat je er onvruchtbaar van wordt maar volgens mij moet je er dan wel erg lang mee rondgelopen hebben, en dan nog is de kans niet gigantisch.

in de hoeveelste ronde zit je inmiddels? als het erg lang duurt kan je toch altijd even contact opnemen met je huisarts,..misschien dat ze dat op 1 of andere manier na kunnen gaan!

succes ermee!

hoi Janneke,
Fijn om je positieve berichtje te lezen!
Wij zitten nu in ronde 4.
De arts in het ziekenhuis zei tegen mij dat de chlamidia al een behoorlijke tijd in mijn buik heeft rond gesluimerd.Hij zei ook dat het er op dit moment niet goed uit ziet.Dat is ruim 4 jaar geleden. Mijn huisarts wilt mij als ik wil nu al doorsturen naar het ziekenhuis.Maar dat willen we absoluut niet.We hebben samen afgesproken dat we het eerst een jaar zelf proberen.Dit vind ik ook veel leuker en spannender.Tuurlijk maak ik me wel zorgen, maar de gedachte dat het niet lukt schuif ik zo veel mogelijk naar de achtergrond.En dat is soms best moeilijk!
Ik vind het in ieder geval erg   fijn om jou ervaring te lezen, dat stelt me wel wat meer gerust!Dank je hiervoor!

Liefs Annie

ben jij er voor naar het ziekenhuis geweest dan? ik heb toendertijd een uitstrijkje laten maken, eigenijk meer voor de check als omdat ik wat merkte, en toen kreeg ik na de uitslag gewoon telefonisch een antibioticakuurtje en daarmee was het klaar. ik heb ook nooit meer controle gehad of wat dan ook.

ik begrijp goed dat je je zorgen maakt. vooral omdat de arts heeft gezegd dat t er niet goed uitzag,..ik heb me er verder nooit zo goed in verdiept,..maar is er echt een kans dat er helemaal niks aan te doen is?

Hoi Annie,

Ik heb ook chlamydia gehad. Ik maak me soms wel zorgen maar volgens de huisarts is er niet veel kans dat ik daardoor onvruchtbaar ben. Ik zit nu in ronde 2 en heb volgende week mijn nod. Ik zou zeggen gewoon een jaartje proberen en als het niet lukt naar het ziekenhuis.
Succes ermee.

x Essie

hoi,
ik ben er zo ziek van geworden dat ik 9 dagen aan het infuus in het ziekenhuis heb gelegen. Als je er "snel" bij bent dan kun je via de huisarts een antibiotica krijgen.helaas heeft het bij mij maanden geduurd voordat we er achter zijn gekomen!De arts zei hoe langer het door je lichaam sluimert hoe meer schade het aanricht.op het moment van de kijkoperatie zag het er erg slecht uit.maar na 4 jaar kan het natuurlijk verbeterd zijn. Helaas gaan de verklevingen nooit meer weg.Maar vooralsnog blijven we goede hoop houden en proberen we ons er niet zo druk over te maken!
Dus positief blijven denken!
Dank jullie voor jullie berichtjes!Fijn om te lezen!

Liefs Annie1

Terug
Bovenaan